سخت‌افزار

کمپانی AMD از کارت Radeon RX 590 رونمایی کرد

Radeon RX 590

همان طور که می‌دانید اخیرا دو کارت گرافیکی +Sapphire RX 590 Nitro و XFX RX 590 Fatboy روانه بازار شدند که عملکرد خوبی را در بررسی‌های انجام شده از خود نشان داد‌ه‌اند. اما کمپانی AMD امروز از کارت گرافیکی Radeon RX 590 خود رونمایی کرد که GPU آن با معماری پیشرفته و جدید 12 نانومتری تولید شده است.

به گفته سازنده این کارت گرافیک تجربه اجرای بسیار روان و لذت‌بخش جدیدترین عناوین برجسته بازار، بازی‌های چند نفره آنلاین و عناوین واقعیت مجازی را به کاربر ارائه خواهد کرد. کارت گرافیک جدید AMD از معماری Polaris این شرکت بهره برده و از سرعت‌های هسته بالاتری به منظور ارائه عملکرد به مراتب بهتر نسبت به مدل Radeon RX 580 برخوردار است.

کارت گرافیکی Radeon RX 590 نسبت به رقبای اصلی خود در زمینه نسبت عملکرد به هزینه تقریبا 20 درصد وضعیت بهتری داشته و به لطف تکنولوژی انحصاری FreeSync این کمپانی گیمرها می‌توانند از تصاویر سریع و کاملا روان هنگام اجرای بازی‌ها لذت ببرند. جدیدترین ویژگی‌های نرم‌افزاری توسعه یافته توسط AMD در این کارت گرافیکی به کار گرفته شده و تجربه‌ای فوق‌العاده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Radeon RX 590 تصاویری زیبا و درگیرکننده را هنگام اجرای عناوین واقعیت مجازی یا VR به گیمر نمایش خواهد داد. تکنولوژی LiquidVR این کمپانی سازگاری بالایی داشته و در کنار قابلیت نصب و استفاده آسان و بدون دردسر، عملا این کارت گرافیک را به پلتفرمی پایدار و مناسب حتی برای پشتیبانی از هدست‌ها و تکنولوژی‌های جدیدتر تبدیل می‌کند.

AMD همچنین باندل Raise the Game Fully Loaded را نیز عرضه کرده که به گیمرهای PC نسخه‌هایی از Resident Evil 2، Devil May Cry 5 و Tom Clancy’s The Division 2 را ارائه می‌دهد.

کارت گرافیکی Radeon RX 590 هم اکنون در تمام بازارهای مهم دنیا عرضه شده و کاربران می‌توانند آن را با قیمت پایه 279 دلار خریداری نمایند. از جمله شرکت‌هایی که محصولاتی را بر مبنای این مدل تولید کرده‌اند می‌توان به ایسوس، پاورکالر، سافایر و ایکس‌اف‌ایکس اشاره نمود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *