سخت‌افزار

کمپانی NEC از مانیتور 55 اینچی V554Q خود رونمایی کرد

V554Q

کمپانی NEC امروز از مانیتور حرفه‌ای 55 اینچی و فرمت بزرگ خود تحت عنوان V554Q رونمایی کرد. این مانیتور از یک پنل با وضوح 4K بهره برده و به لطف طراحی جدید و باریک می‌توان از این مانیتور در هر مکانی استفاده کرد. مانند سایر مدل‌های جدیدی که در سری C و V عرضه شده‌اند، مانیتور 55 اینچی جدید NEC از بهترین پوشش ضد انعکاس موجود در بازار، دکمه‌های کنترل کامل، پورت اتصال LAN و همچنین فناوری SpectraView Engine بهره می‌برد که امکان کنترل کامل بر روی رنگ‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مانیتور جدید V554Q با وضوح 4K حداکثر روشنایی قابل توجه 500cd/m2 را ارائه داده و برای استفاده در مکان‌هایی که از نور محیطی زیادی برخوردارند گزینه‌ای بسیار عالی محسوب می‌شود. پنل به کار رفته در این مانیتور از وضوح بالایی بهره می‌برد و به علت زوایای دید بسیار عالی تقریبا در هر حالتی می‌توان تصاویری جذاب و شفاف را در آن مشاهده نمود.

مانیتور V554Q از فناوری انحصاری مدیریت رنگ NEC تحت عنوان SpectraView Engine بهره برده و امکان مدیریت کامل رنگ‌ها و تصحیح یکنواختی رنگ‌ها به همراه سیستم تثبیت کننده را به کاربران ارائه می‌دهد. به همین دلیل مانیتور جدید NEC برای مقاصدی که دقت رنگ در آنها از بالاترین اهمیت برخوردار است یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. گزینه‌های ارتباطی این مانیتور شامل یک پورت HDMI 2.0 و دو پورت DisplayPort 1.2 می‌شود.

این مانیتور از یک اسلات Raspberry Pi نیز بهره می‌برد که امکان ارتقا و استفاده از ماژول‌ها جانبی را به کاربر می‌دهد. بدین ترتیب می‌توان از اجزای مورد نیاز برای کارهای تخصصی را بر روی مادربرد نصب نمود. مانیتور جدید ان‌ای‌سی از نرم‌افزار NaViSet Administrator 2 پشتیبانی می‌کند، این نرم افزار امکان کنترل و مدیریت همزمان چند مانیتور و پروژکتور را به کاربر می‌دهد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *