سخت‌افزار

کمپانی SteelSeries تجهیزات جانبی جدیدی را تحت برند PUBG معرفی کرد

steelseries pubg

کمپانی SteelSeries ، پیشرو در زمینه طراحی و توسعه هدفون‌ها و تجهیزات صوتی منحصر به فرد مفتخر است تا با همکاری توسعه‌دهندگان عنوان PLAYERUNKNOWN’s Battlegrounds، سری محصولاتی جانبی تحت برند PUBG خود را در برابر دیدگان جهان به نمایش درآورد. طراحی صفحه‌کلید، ماوس، هدست و ماوس‌پد موجود در سبد محصولاتی جدید معرفی شده به‌صورت کاملاً اختصاصی از بازی بسیار محبوب نامبرده الهام گرفته شده و زیبایی خیره کننده‌ای را برای علاقه‌مندان به ارمغان آورده‌اند.

شراکت کمپانی SteelSeries و توسعه‌دهندگان عنوان PUBG اخیراً در سال جاری و با عرضه رسمی ماوس‌پد +PUBG QcK مورد معرفی قرار گرفته است. آقای احتشام ربانی، مدیر عامل کمپانی نامبرده در این باره فرموده‌اند:

“فرصت همکاری با تیم طراح و توسعه‌دهنده عنوان PUBG، بازیکنان و طرفداران تجربه شگفت‌انگیزی برای ما به شمار می‌رود. ما از به ارمغان آوردن طراحی بسیار زیبا و چشم‌نواز جهان PUBG برای محصولات رده ویژه خود هیجان زده‌ایم و با همکاری یکدیگر در حال مسلح کردن بازی بازان برای پیروزی در میدان نبرد می‌باشیم.”

تجهیزات جانبی تحت برند PUBG

علاوه بر آن کمپانی SteelSeries به‌منظور فراهم آوردن پشتیبانی از موتور گرافیکی GamesSense نیز همکاری تنگاتنگی را با تیم توسعه‌دهنده عنوان مذکور شروع کرده است. اعمال پشتیبانی نهایی از امکانات مربوطه در قالب محصولات به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا نحوه نورپردازی و اثرات روشنایی به‌کار رفته در تجهیزات جانبی خود را با توجه به وقایع هم‌اکنون در حال رخداد در جهان بازی شخصی‌سازی نمایند. سبد محصولاتی جدید معرفی شده تعداد پنج محصول تحت عناوین Arctic 5 (هدست گیمینگ)، Apex M750 TKL (صفحه‌کلید گیمینگ)، Rival 310 (ماوس گیمینگ) و QcK+ (ماوس‌پد گیمینگ) را در بطن خود جای داده است.

تمامی محصولاتی اشاره شده در نیمه سوم سال جاری میلادی به‌صورت رسمی عرضه و از قیمتی معادل 119.99 یورو برای هدست گیمینگ، 129.99 یورو برای صفحه‌کلید گیمینگ، 69.99 یورو برای ماوس گیمینگ و 19.99 یورو برای ماوس پد گیمینگ برخوردار می‌باشند.

Steelseries Rival 310 PUBG Edition

منبع: WCCFTech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *