سخت‌افزار

کورسیر دو کیس Crystal Series 680X و Carbide Series 678C را معرفی کرد

Crystal Series 680X

کمپانی کورسیر از دو کیس میدتاور جدید خود به منظور پاسخگویی هر چه بهتر به نیازهای کاربران حرفه‌ای کامپیوترهای شخصی رونمایی کرد. کیس Crystal Series 680X RGB در واقع یک کیس در فرم فاکتور ATX با طراحی هوشمندانه جهت ارائه بهترین جریان هوای ممکن است که از نورپردازی کامل RGB، چهار فن داخلی و همچنین یک Lighting Node PRO کورسیر برای کنترل هر چه بهتر قابلیت نورپردازی بهره می‌برد.

اما مدل دیگر Carbide Series 678C می‌باشد که یک کیس ATX با تمرکز بر روی ایجاد کمترین سر و صدای ممکن و همچنین استایل ظاهری جذاب طراحی شده است. کاربران این کیس به گزینه‌های متعددی در زمینه راهکارهای خنک‌سازی و همچنین ذخیره‌سازی اطلاعات دسترسی داشته و می‌توانند از آن در هر مکانی استفاده کنند.

Crystal Series 680XCrystal Series 680X

کیس Crystal Series 680X RGB شامل یک فن CORSAIR SP120 و سه فن CORSAIR LL120 RGB PWM می‌باشد که هر کدام به 16 چراغ LED قابل برنامه‌ریزی مجهز شده‌اند. به لطف Lighting Node PRO و نرم‌افزار اختصاصی CORSAIR iCUE، کیس Crystal Series 680X قادر به تولید جلوه‌های نوری بسیار زیبایی می‌باشد.

کیس Carbide Series 678C کورسیر از ساختار یکپارچه و جذابی برخوردار بوده و پنل کناری از جنس شیشه حرارت دیده باعث می‌شود کاربر دید مناسبی نسبت به اجزای داخلی کیس داشته باشد. در این کیس از سه فن CORSAIR SP140 PWM، یک تکرار کننده شش فن PWM استفاده شده و همچنین در پنل‌های کناری، جلو و بالایی از متریال ویژه‌ای با قابلیت عایق کردن صدا به کار گرفته شده است تا سر و صدای تولید شده توسط قطعات کیس و همچنین‌ فن‌ها به حداقل ممکن برسد.

کیس 678C به شما امکان نصب حداکثر 9 فن 120 میلی‌متری و چندین رادیاتور را می‌دهد. همچنین ماژولار بودن سیستم کشوی ذخیره‌سازهای جانبی امکان استفاده از تعداد متنوعی از ذخیره‌سازها و لوازم جانبی را میسر نموده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *