سخت‌افزار

کورسیر صفحه کلید بی‌سیم K83 خود را معرفی کرد

K83

کمپانی کورسیر به تازگی از صفحه کلید بی‌سیم جدید خود تحت عنوان K83 رونمایی کرد. این صفحه کلید امکان کنترل کامل و کارکردی حرفه‌ای را برای کامپیوترهای شخصی و سیستم‌های سرگرمی خانگی به ارمغان خواهد آورد. ساختار مستحکم آلومینیومی به همراه طراحی جذاب و کاربردی به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی پیمایش نموده و قابلیت مانور بسیار خوبی از نظر کنترل دستگاه‌های مختلف را داشته باشد. این دستگاه‌ها شامل تلویزیون‌های هوشمند و پخش‌ کننده‌های رسانه‌ای با قابلیت استریمینگ شده و کاربران این صفحه کلید می‌توانند از قابلیت‌های کنترلی آن تجربه مطلوبی را بدست آورند.

در کنار فریم آلومینیومی آنودایز شده و نور زمینه سفید رنگ، K83 از سوییچ‌هایی با ارتفاع بسیار کم برخوردار بوده و همچنین به لطف چینش کاربردی و نوآورانه کلیدها، کاربر می‌تواند به راحتی قابلیت‌های ضروری در زمینه کنترل وظایف چندرسانه‌ای را در دسترس داشته باشد.

اما کاربرانی که از صفحه کلید برای پیمایش در کتابخانه‌های چندرسانه‌ای بسیار بزرگ استفاده می‌کنند به چیزی فراتر از چند کلید ساده نیاز دارند. صفحه کلید بی‌سیم K83 کورسیر در این زمینه کاملا سخاوتمند بوده و به شما اجازه می‌دهد با راحتی زیاد محتوای موردنظرتان را پیدا نموده و حتی مستقیما با استفاده از صفحه کلید به انجام بازی بپردازید.

K83K83

یک تاچ‌پد حرفه‌ای با قابلیت پشتیبانی از مالتی‌تاچ و دکمه‌های اختصاصی برای شبیه‌سازی کلیک چپ و راست ماوس به شما امکان می‌دهد تا به راحتی در محیط‌های مختلف بازی یا رابط‌های کاربری سرویس‌های چندرسانه‌ای جابجا شده و تلویزیون، مدیا پلیرهای استریمینگ و کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز 10 را در کنترل خود درآورید.

صفحه کلید K83 کورسیر از رابط اتصال USB پشتیبانی نموده و قادر است تحت اتصال بی‌سیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی و زمان پاسخگویی بسیار سریع 1 میلی‌ثانیه‌ای فعالیت کند. همچنین قابلیت رمزگذاری 128 بیتی AES نیز به منظور محافظت هر چه بهتر از اطلاعات شخصی کاربر در نظر گرفته شده است. باتری استفاده شده در کی83 قادر است تا 40 ساعت انرژی مورد نیاز این صفحه کلید را تامین نماید.

منیع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *