سخت‌افزار

کورسیر درایو وضعیت جامد Force Series MP510 را معرفی کرد

Force Series MP510

کمپانی CORSAIR در حوزه تولید لوازم جانبی و تجهیزات تکمیلی گیمینگ برای کامپیوترهای شخصی یکی از نام‌های شناخته شده و قدیمی بازار است که محصولات متنوعی را برای کاربران حرفه‌ای PC روانه بازار می‌کند. این تولیدکننده از درایو وضعیت جامد M.2 PCIe NVMe جدید خود تحت عنوان Force Series MP510 رونمایی کرد.

این درایو SSD در واقع جدیدترین و سریع‌ترین درایو از نوع M.2 تولید شده توسط کورسیر محسوب می‌شود. ام‌پی510 از سرعت خواندن متوالی بسیار سریع 3480 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی 3000 مگابایت بر ثانیه برخوردار بوده و تا به این لحظه بهترین عملکرد را در بین سایر درایو‌های وضعیت جامد این کمپانی ارائه می‌دهد.

درایو Force Series MP510 در ظرفیت‌های 240، 480، 960 و 1920 گیگابایتی عرضه شده و ذخیره‌سازی پرسرعت اطلاعات را در فرم فاکتور بسیار جمع و جور و ساده M.2 2280 در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این درایو وضعیت جامد هم بر روی مادربرد کامپیوترهای دسکتاپ و هم لپ‌تاپ قابل نصب می‌باشد.

Force Series MP510Force Series MP510

به لطف بهره‌گیری از رابط اتصال فوق سریع NVMe PCIe Gen3 x4 M.2، کاربر در MP510 به حداکثر پهنای باند ممکن دسترسی خواهد داشت. عملکرد این درایو وضعیت جامد نسبت به نمونه‌های مجهز به رابط اتصال SATA 6Gbps و یا نسل قبلی درایوهای M.2 به مراتب بهتر بوده و کاربر به آسانی می‌تواند هر محتوایی از یک فایل ویدیویی بسیار حجیم، تصاویر با کیفیت و بازی‌های کامپیوتری را با سرعت بسیار مطلوبی اجرا نماید.

علاوه بر این، اگر سیستم عامل دستگاه خود را بر روی درایو وضعیت جامد Force Series MP510 نصب نمایید، از بهبود عملکرد و زمان بوت شدن آن شگفت‌زده خواهید شد.

کورسیر برای ارائه این سطح از عملکرد، از حافظه فلش 3D TLC NAND با چگالی بالا و همچنین سیستم مدیریت دما حرفه‌ای بهره برده که در نتیجه، درایو هم عملکرد بسیار سریعی در خواندن و نوشتن از خود نشان می‌دهد و هم طول عمر مفید به مراتب بالاتری نسبت به درایوهای وضعیت جامد دیگر خواهد داشت.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *