سخت‌افزار

کولر مستر کولرهای جدید سری Hyper 212 را معرفی نمود

کولر مستر کولرهای جدید سری Hyper 212 را معرفی نمود

کمپانی کولر مستر در زمینه تولید کولرهای پردازنده، تجهزات کامپیوتری و لوازم جانبی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تولیدکننده خوش‌نام امروز از دو کولر جدید سری فوق محبوب Hyper 212 به طور رسمی رونمایی کرد.

این کولرها Hyper 212 RGB Black Edition و Hyper 212 Black Edition نام‌گذاری شده و همانند مدل‌های قبلی از پروسه نصب و راه‌اندازی آسانی برخوردار می‌باشند. کاور بالایی از جنس آلومینیوم، خارهای مشکی رنگ از جنس نیکل و در نهایت سرپوش‌ لوله‌های حرارتی متالیک ظهری زیبا و جذاب را برای این دو مدل به ارمغان آورده‌اند.

مدل RGB سری Hyper 212 از یک فن خنک کننده SF120R RGB برخوردار بوده و کولر Hyper 212 Black Edition نیز از تکنولوژی Silent Drive IC بهره می‌برد که در واقعیت عملکردی کارآمد و بدون صدا را به مصرف کننده ارائه می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های مهم مدل Hyper 212 RGB Black Edition کولر مستر می‌توان به پوشش آنودایز شده فلزی به همراه سطحی از جنس آلومینیوم برس خورده، جریان هوای دقیق و موثر در خنک کنندگی بیشتر، چهار لوله حرارتی مجهز به تکنولوژی Direct Contact، فن خنک کننده جدید SF120R RGB با قابلیت نورپردازی RGB اشاره نمود.

Hyper 212Hyper 212Hyper 212

اگرچه این فن با نرم‌افزار RGB مادربردهای حرفه‌ای بازار به راحتی سینک می‌شود اما در هر صورت اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از کنترلر سیمی و مختص به همین کولر و کمپانی کولر مستر را مورد استفاده قرار داده و مواردی نظیر جلوه‌های نوری و شدت آنها را تغییر دهید.

از نظر مشخصات در کولر Hyper 212 Black Edition تقریبا قیمت یکسانی داشتند. طراحی براق با صفحه آنودایز شده و سطحی از جنس آلومینیوم برس خورده ظاهر کلی این تغییر را نشان می‌دهند. سایر مشخصات این کولر پردازنده نیز مشابه نسخه RGB می‌باشد.

هایپر 212 آرجی‌بی بلک ادیشن و نسخه بلک ادیشن طبق انتظار باید از تاریخ 20 اکتبر توسط یکی از نمایندگان فروش منطقه، به شما اطلاعات لازم را ارائه دهد. این دو نسخه به ترتیب 50 و 35 یورو قیمت‌گذاری شده‌اند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *