سخت‌افزار

کولر مستر از هدست‌های گیمینگ سری MH600 رونمایی کرد

کولر مستر از هدست‌های گیمینگ سری MH600 رونمایی کرد

کولر مستر در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی گیمینگ و قطعات سخت‌افزاری یکی از پیشتازان بازار به حساب می‌آید. این تولیدکننده امروز از جدیدترین سری هدست‌های گیمینگ خود تحت عنوان MH600 رونمایی کرد. هدست‌هایی که در این سری جدید عرضه می‌شوند از عملکرد رده بالا و کیفیت صدای حرفه‌ای برخوردار بوده و همگی از یک سری ویژگی‌های استاندارد و مشترک بهره خواهند برد.

گوشی‌های پارچه‌ای و بسیار با کیفیت این هدست‌ها قابلیت چرخش داشته و بالشتک‌های رده بالای به کار رفته در آنها نیز حتی پس از چندین ساعت استفاده باعث خستگی گوش کاربر نخواهند شد. کابل‌های جداشدنی و فریم‌های انعطاف پذیر با قابلیت خم شدن از دیگر ویژگی‌های مشترک در این سری هستند.

کولر مستر از هدست‌های گیمینگ سری MH600 رونمایی کرد

میکروفون با بوم متحرک و کیفیت صدای بسیار عالی در هدست‌های سری MH600 با حذف نویز محیطی صدا را به بهترین شکل ضبط می‌کنند. به لطف درایورهای 50 میلی‌متری از جنس نئودیوم، این هدست‌ها کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

هدست MH630 کولر مستر از جک صوتی استاندارد 3.5 میلی‌متری بهره برده و برای اتصال به کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های بازی و حتی گوشی‌های موبایل مناسب خواهند بود. در هدست MH650 نورپردازی محیطی RGB و قابلیت تولید صدای فراگیر 7.1 کاناله به صورت مجازی ارائه شده و برای اتصال آن به یک پورت USB معمولی نیاز خواهید داشت. مدل MH670 در هدست‌های گیمینگ سری MH600 نیز امکان اتصال سیمی با فیش 3.5 میلی‌متری و یا بی‌سیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی را فراهم نموده و از صدای فراگیر 7.1 کاناله به صورت مجازی پشتیبانی می‌کند.

برایانت نگوین، مدیر عمومی لوازم جانبی کولر مستر در خصوص این هدست‌ها گفته است، سری جدید ام‌اچ600 در حال حاضر سه گزینه را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا با توجه به سلیقه و نیازهایشان بهترین انتخاب را داشته باشند. سه هدست MH630، MH650 و MH670 به ترتیب با قیمت 60، 90 و 120 دلاری در بازار عرضه شده‌اند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *