سخت‌افزار

کولر مستر صفحه کلیدهای MK730 و CK530 را معرفی کرد

MK730

کمپانی کولر مستر به تازگی از دو صفحه کلید مکانیکی جدید خود با طراحی Tenkeyless تحت عنوان MK730 و CK530 رونمایی کرد. به گفته برایانت انگوین، مدیر عمومی بخش لوازم جانبی، باتوجه به اینکه کولر مستر یکی از نخستین برندهایی بود که صفحه کلیدهایی در فرم فاکتور Tenkeyless را به بازار معرفی کرد، تمایل زیادی داشتیم تا دو مورد از بهترین و پرفروش‌ترین صفحه‌ کلیدهای خود را در این فرم فاکتور نیز عرضه کنیم.

صفحه کلید MK730 از یک پوشش چرمی بسیار نرم با خاصیت مغناطیسی و همچنین استراحتگاه مچ دست از جنس فوم انعطاف پذیر بهره می‌برد که به گیمرها در طول ماراتن‌های نفس گیر برای راحت‌ترین تجربه گیمینگ کمک شایانی خواهند نمود. این مدل نه تنها از یک طراحی مینیمال و جذاب برخوردار است بلکه یک نوار نورانی نیز به جذابیت ظاهری آن افزوده است. کاربران می‌توانند از بین چندین حالت و رنگ‌های مختلف در نرم افزار اختصاصی کولر مستر، ظاهر MK730 خود را تغییر دهند.

این صفحه کلید از طریق یک کابل جداشدنی USB Type-C به کامپیوتر متصل شده و همچنین به لطف سوییچ‌های مکانیکی بسیار بادوام Cherry MX آن که بر روی صفحه آلومینیومی بالایی صفحه کلید نصب شده‌اند می‌توانید انتظار طول عمر طولانی را داشته باشید.

MK730MK730MK730

اما مدل CK530 از سرپوش‌های شناور و همچنین کلیدهای مکانیکی بادوام بهره می‌برد که به گیمر اجازه می‌دهد بالاترین پتانسیل عملکردی خود را ارائه دهد. سوییچ‌های مکانیکی به کار رفته در این صفحه کلید قادرند تا بیش از 50 میلیون بار استفاده را به راحتی دوام بیاورند. این صفحه کلید با سوییچ‌هایی به رنگ آبی، قهوه‌ای و قرمز بسته به منطقه عرضه می‌شود.

کولر مستر صفحه کلیدهای مکانیکی MK730 و CK530 خود را به ترتیب با قیمت 120 و 70 یورو از تاریخ 29 ژانویه سال میلادی جاری در بازارهای انتخاب شده عرضه خواهد نمود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *