سخت‌افزار

کولر مستر صفحه کلیدهای جدید SK650 و SK630 را معرفی کرد

SK650

کمپانی کولر مستر که یکی از پیشتازان صنعت طراحی و تولید انواع لوازم جانبی گیمینگ و تجهیزات سخت‌ افزاری کامپیوتر مرتبط در دنیا به حساب می‌آید به تازگی از دو صفحه کلید مکانیکی جدید با ارتفاع کم خود در سری SK تحت عنوان SK650 و SK630 رونمایی کرد. به گفته برایانت انگوین، مدیر عمومی بخش لوازم جانبی این شرکت، سری SK با طراحی و قابلیت‌های ویژه‌ای طراحی شده است. این صفحه کلیدها به طور خاص برای کارمندان شیفت روزانه و گیمرهایی که در شب به انجام بازی می‌پردازنده طراحی شده‌اند.

دو صفحه کلید جدید کولر مستر از نوع مکانیکی و دارای ضخامت باریکی هستند که چه برای انجام کارهای روزمره و چه برای گیمینگ ایده‌آل محسوب می‌شود. سری جدید SK از سوییچ‌های Cherry MX با ارتفاع کم بهره برده و بدین ترتیب از دوام و دقت بسیار بالایی همانند سوییچ‌های قرمز استاندارد برخوردارند.

این صفحه نمایش کلیدها برای اتصال و استفاده راحت‌تر به پورت‌های Type-C USB مجهز بوده و هر دکمه نیز به نورپردازی زمینه مجهز شده است. علاوه بر این، نوارهای نوری با نورهای احاطه کننده و همچنین فرمان‌های ماکرویی که از طریق اپلیکیشن پرتال کولر مستر به طور کامل قابل سفارشی سازی هستند از جمله امکانات جذاب این صفحه کلید‌ها می‌باشند.

SK650SK650SK650صفحه کلید SK650 از چینش کامل دکمه‌ها برخوردار بوده و مدل SK630 نیز به علت ابعاد کوچکترش، از چینش Tenkeyless بهره برده و به همین جهت برای کاربرانی که فضای روی میز کامپیوترشان محدود است بسیار مناسب خواهد بود.

کولر مستر همچنین یک نسخه مجهز به بلوتوث از دو صفحه کلید مکانیکی SK650 و SK630 را نیز به همراه یک نسخه جمع و جور و 65 کلیدی تحت عنوان SK621 را عرضه خواهد نمود که اواخر ماه مارس در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. صفحه کلیدهای SK650، SK630 و SK621 به ترتیب با قیمت 140، 120 و 120 یورو عرضه می‌شوند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *