سخت‌افزار

کولر مستر کیس آلومینیومی MasterCase SL600M را معرفی کرد

MasterCase SL600M

کولر مستر امروز از کیس جدید سری SL خود تحت عنوان MasterCase SL600M رونمایی کرد. این کیس در واقع جایی بین مدل‌های مخصوص کار و بازی قرار می‌گیرد. بدنه آلومینیومی این کیس در کنار هیچ نوع قابلیت نورپردازی RGB کاری می‌کند تا حس استفاده از یک کیس مخصوص محیط کار یا دفتر خانگی خود را داشته باشید، اما نه اشتباه نکنید، کیس جدید کولر مستر به خوبی قادر است قطعات گیمینگ رده بالای شما را نیز میزبانی کند!

 کولر مستر در MasterCase SL600M از چیدمان جدیدی در فضای داخلی کیس استفاده کرده تا گرمای ایجاد شده از سوی قطعات به خوبی دفع شوند. چیدمان عمودی به کار گرفته شده در اس‌ال600ام در کنار دو فن بزرگ 200 میلی‌متری در پایین منبع تغذیه که در جلو و بالای کیس نصب می‌شود باعث شده تا جریان هوای گرم به شکل کارآمدی مدیریت شده و از دریچه‌های خروجی تعبیه شده در بخش بالایی کیس خارج شوند.

برای خنک سازی هرچه بهتر می‌توانید پنل بالایی MasterCase SL600M را بسته به نیازتان کاملا جدا نموده و یا تا حدی باز کنید.

قرارگیری عمودی یک کارت گرافیک دیگر فقط جنبه زیبایی ندارد. در کیس جدید کولر مستر یک پنجره PCI نصب شده که قابلیت چرخش 90 درجه‌ای دارد. با این کار امکان نصب دو کارت گرافیک به صورت همزمان و عمودی فراهم می‌شود. علاوه بر این، با نصب دو کارت گرافیک به صورت عمودی جریان هوای مستقیم نیز به خوبی از روی کارت و GPU آن عبور خواهد کرد.

پنل I/O جلویی MasterCase SL600M از رابط‌های اتصال مورد نیاز برای افراد متخصص و گیمرها بهره می‌برد. یک پورت USB 3.1 نسل دوم Type-C، دو پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، یک اسلایدر تنظیم سرعت فن PWM، جک میکروفون و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری راهکارهای ارتباطی این بخش را تشکیل می‌دهند.

کولر مستر مسترکیس SL600M با قیمت 200 دلار به همراه دو سال گارانتی هم اکنون به صورت پیش‌سفارش قابل تهیه می‌باشد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *