سخت‌افزار

کیت جدید ROG ایسوس برای نصب چند نمایشگر کنار هم

کیت جدید ROG ایسوس برای نصب چند نمایشگر کنار هم

به لطف پیشرفت‌هایی که در صنعت پنل‌های صفحه نمایش صورت گرفته این روزها عملا دیگر حاشیه‌های کناری در پنل تلویزیون‌ها و مانیتورهای از بین رفته‌اند. در واقع ضخامت این حاشیه‌ها یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای است که اکثر تولیدکنندگان برای تبلیغ هر چه بهتر محصولات خود از آن بهره می‌برند. با جیبانو همراه باشید.

اگرچه بسیاری از مانیتورهای جدید از حاشیه‌های اطرف پنل بسیار باریکی برخوردارند اما هنوز هم هستند پنل‌هایی که حاشیه‌های کناری نسبتا زیادی را در طراحی خود نشان می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران و به خصوص گیمرهایی که قصد استفاده از چند نمایشگر در کنار یکدیگر را دارند، ناامید شوند.

در سال 2018 کمپانی ایسوس از یک کیت جدید ROG بدون حاشیه رونمایی کرد که البته در آن زمان تاریخ عرضه دقیقی برای محصول مشخص نشده بود. مکانیزم استفاده از این کیت جالب و منحصر به فرد ساده است؛ شما مانیتورهایتان را در یک زاویه مشخص (مقدار توصیه شده 130 درجه است) تراز می‌کنید. سپس فیلم یا طلق شفاف کیت را بر روی حاشیه اطراف پنل مانیتورها قرار می‌دهد. دقت کنید که این حاشیه‌ها باید ضخامتی کمتر از 13 میلی‌متر داشته باشند.

با اتصال گیره‌های کیت جدید ROG به قسمت بالا و پایین مانیتور، کار تمام است و شما می‌توانید تجربه‌ای شگفت‌انگیز را بدست آورید. به لطف معجزه‌ای تحت عنوان شکست نور، حاشیه‌های اطراف مانیتورها ناپدید شده و تصاویر نمایش داده شده در مانیتورها به گونه‌ای هستند که گویا شما در حال تماشای یک صفحه نمایش واحد هستید!

این راهکار ایسوس بسیار جالب توجه و نوآورانه بوده و به خصوص برای گیمرهایی که از چند مانیتور به صورت همزمان استفاده می‌کنند خبر بسیار خوبی خواهد بود. توجه داشته باشید که برای استفاده از کیت جدید ROG مانیتور شما باید حداکثر 27 اینچ باشد. این کیت نوآورانه هم اکنون با قیمت 110 دلاری قابل خرید است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *