سخت‌افزار

کیت حافظه 64 گیگابایتی سری Designare گیگابایت برای تولیدکنندگان محتوا

Designare

اگر از طرفداران مادربردهای کمپانی گیگابایت باشید و یا شغل شما به نوعی با تولید محتوای دیجیتال مرتبط باشد احتمالا به خوبی می‌‌دانید که سری محصولات Designare این برند، تولیدکنندگان محتوای دیجیتالی را هدف قرار داده‌اند. اما به نظر می‌رسد گیگابایت حالا پای خود را فراتر گذاشته و علاوه بر مادربرد، رم‌های جدید و حرفه‌ای خود را نیز در این سری به بازار عرضه خواهد کرد.

اولین محصول از سری Designare Memory این شرکت یک کیت حافظه دو کاناله با ظرفیت 64 گیگابایتی (دو ماژول 32 گیگابایتی) است که برای تولیدکنندگان محتوایی که با حجم وسیعی از اطلاعات سر و کار دارند یک انتخاب فوق‌العاده خواهد بود. این دو ماژول حافظه با مشخصات JEDEC سازگاری داشته و همچنین از پروفایل‌های XMP اینتل نیز پشتیبانی می‌کنند.

رم‌های DDR4 جدید گیگابایت از فرکانس کاری 3200 مگاهرتزی و همچنین تایمینگ 16-18-18-38 بهره برده و در ولتاژ 1.35 ولتی کار می‌کنند. به گفته گیگابایت این ماژول‌های رم جدید بر روی تمامی مادربردهای مبتنی بر چیپست AMD X570 ،AMD B450 ،AMD TRX40 ،Intel X299 و Intel Z390 این شرکت مورد بررسی قرار گرفته‌اند

Designare

کاربران مادربردهای چیپست X570 و B450 توجه داشته باشند که تنها پردازنده‌های نسل سوم Matisse شرکت AMD قادر به بهره‌گیری از این ظرفیت حافظه هستند. همچنین در تست‌های مربوط به سازگاری، گیگابایت از تایمینگ 18-19-19-39 استفاده کرده است.

از نظر ابعادی و فرم ظاهری، ماژول‌های رم جدید Designare گیگابایت، ارتفاع یکسانی با یک ماژول 32 میلی‌متری معمولی داشته و همچنین به PCB مشکی رنگ و دفع کننده‌های حرارت آلومینیومی مجهز شده‌اند. گیگابایت این ماژول‌های جدید را با گارانتی مادام العمر عرضه می‌کند اما متاسفانه هنوز در خصوص قیمت و همچنین تاریخ دقیق عرضه آنها اطلاعاتی از سوی این تولیدکننده ارائه نشده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *