سخت‌افزار

کیت حافظه TOUGHRAM Z-ONE RGB DDR4 ترمالتیک عرضه می‌شود

کیت حافظه TOUGHRAM Z-ONE RGB DDR4 ترمالتیک عرضه می‌شود

کمپانی ترمالتیک به عنوان یکی از مطرح‌ترین تولید کنندگان قطعات کامپیوتری از جمله انواع خنک کننده، تجهیزات گیمینگ و حافظه‌های رم حرفه‌ای امروز از عرضه کیت حافظه رم جدید 16 گیگابایتی TOUGHRAM Z-ONE RGB DDR4 خبر داد. این کیت جدید فرکانس سریع 3200 مگاهرتزی را ارائه داده و توسط پلتفرم‌های اینتل و AMD به خوبی پشتیبانی می‌شود.

این کیت حافظه علاوه بر زیبایی ظاهری و جذابیت‌هایی که با توجه به نورپردازی آن ارائه می‌شود، از دوام و قابلیت اطمینان بسیار بالایی نیز بهره می‌برد. به لطف PCB مقاوم با ساختار 10 لایه‌ای، این کیت حافظه عملکرد و پایداری بهبود یافته‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. علاوه بر این کیت حافظه جدید TOUGHRAM Z-ONE RGB امکان کنترل و نظارت نرم‌افزاری و لحظه‌ای بر روی پارامترهایی مانند درجه حرارت، فرکانس، عملکرد و جلوه‌های نورپردازی را نیز در اختیار ما قرار می‌دهد.

کاربران همچنین می‌توانند تنظیمات کیت حافظه خود را با TT RGB PLUS همگام‌سازی نموده و به 25 حالت نورپردازی و تنظیمات منحصر به فرد دیگری دست پیدا کنند. به لطف 10 چراغ ال‌ای‌دی به کار رفته در این ماژول‌ها کاربر می‌تواند نورپردازی RGB کامل با پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ را در اختیار داشته باشد.

کیت حافظه TOUGHRAM Z-ONE RGB DDR4 ترمالتیک عرضه می‌شود

کیت حافظه TOUGHRAM Z-ONE RGB ترمالتیک از مادربردهایی که از هدرهای RGB پنج ولت با قابلیت آدرس دهی بهره می‌برند پشتیبانی نموده و بنابراین کاربران مادربردهای ایسوس، گیگابایت، ام‌اس‌آی و ازراک به ترتیب می‌توانند از نرم‌افزارهای اختصاصی Aura Sync، RGB Fusion، Mystic Light Sync و Polychrome برای کنترل جلوه‌های نورپردازی این کیت بهره ببرند.

این کیت حافظه از پروفایل XMP 2.0 اینتل پشتیبانی نموده و به همین دلیل برای اورکلاک و بهینه‌سازی پایداری سیستم تنها به چند کلیک نیاز خواهید داشت. کیت حافظه 16 گیگابایتی TOUGHRAM Z-ONE DDR4 ترمالتیک با فرکانس سریع 3200 مگاهرتزی با قیمت 90 دلاری عرضه شده و برای افرادی که به دنبال خرید یک حافظه DDR4 برای سیستم گیمینگ خود هستند یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *