سخت‌افزار

کینگ‌مکس از درایو وضعیت جامد Zeus PX3480 رونمایی کرد

Zeus PX3480

کمپانی کینگ‌مکس تکنولوژی در زمینه تولید حافظه‌های جانبی یکی از نام‌های شناخته شده بازار محسوب می‌شود. این کمپانی به تازگی از درایو وضعیت جامد Zeus PX3480 خود با فرم فاکتور M.2 2280 و رابط اتصال PCIe NVMe Gen3x4 SSD رونمایی کرد.

باتوجه به افزایش تقاضا برای درایوهایی کوچک اما با عملکردی سریع، درایوهای وضعیت جامد از نوع M.2 PCIe NVMe به علت عملکرد فوق‌العاده و ابعاد جمع و جورشان به سرعت در حال محبوب شدن هستند. به منظور افزایش تنوع این نوع از درایوها، کمپانی KINGMAX درایو وضعیت جامد جدید خود تحت عنوان Zeus PX3480 را رونمایی کرد.

این درایو SSD با اکثر رابط‌های اتصال M.2 NVMe 1.3 که به طور استاندارد در لپ‌تاپ‌های گیمینگ و آلترابوک‌ها به کار گرفته می‌شود سازگاری دارد. این درایو برای رابط‌های PCIe NVMe بهینه‌سازی شده و از تکنولوژی حافظه‌های 3D NAND بهره می‌برد. درایو وضعیت جامد جدید کینگ‌مکس سرعت‌های خواندن و نوشتن متوالی بسیار مناسبی را ارائه داده و ظرفیت ذخیره‌سازی تا حداکثر 1 ترابایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Zeus PX3480

درایو Zeus PX3480 سرعت خواندن و نوشتن متوالی به ترتیب 3400 و 3000 مگابایت بر ثانیه را ارائه داده که تقریبا 6 بار سریعتر از درایوهای SSD با رابط اتصال ساتا 3 به حساب می‌آید. علاوه بر این دو تکنولوژی SLC Caching و بافر DRAM Cache باعث افزایش بیشتر این سرعت‌ها و در نتیجه پاسخگویی سیستم می‌شود.

درایو SSD جدید این کمپانی از تکنولوژی‌های LDPC و ECC پشتیبانی می‌کند تا به طور موثر و بهینه‌ای مشکلات و خطاهای پیش آمده در بخش خواندن یا نوشتن را شناسایی و برطرف نماید. این امر به دقت بالاتر دیتا و همچنین عمر مفید طولانی‌تر درایو منتهی خواهد شد. علاوه بر این، درایو PX3480 از دستور TRIM، تسطیح خرابی و چند تکنولوژی دیگر بهره می‌برد تا اطلاعات شما دوام بالاتری داشته باشند.

این درایو به صورت 100 درصد در کارخانه تست شده و از نظر پایداری، دوام و سازگاری در سطح بالایی قرار می‌گیرد. کینگ‌مکس درایوهای جدیدش را با 3 سال گارانتی عرضه می‌کند که در کنار قیمت مناسب و عملکردی فوق‌العاده گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید محسوب می‌شوند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *