سخت‌افزار

کیونپ از ذخیره‌ساز تحت شبکه TS-431X3 رونمایی کرد

کیونپ از ذخیره‌ساز تحت شبکه TS-431X3 رونمایی کرد

کمپانی کیونپ از ذخیره‌ساز تحت شبکه (NAS) جدید خود تحت عنوان TS-431X3 رونمایی کرد. این ذخیره‌ساز از یک پردازنده چهارهسته‌ای با سرعت 1.7 گیگاهرتز، پورت شبکه +10GbE SFP و اتصال 2.5GbE RJ45 بهره می‌برد و برای کسب‌وکارها و محیط‌هایی که به یک دستگاه قابل اطمینان و متصل به شبکه برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات، بازیابی اطلاعات و فضای ذخیره‌سازی مجازی نیاز است، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

ذخیره‌ساز تحت شبکه جدید QNAP از 4 گیگابایت رم نیز بهره می‌برد که در صورت تمایل امکان ارتقای آن به 8 گیگابایت نیز میسر است. پورت شبکه +10GbE SFP پهنای باند بالایی را برای تبادل حجم وسیعی از اطلاعات فراهم می‌کند و به لطف سوئیچ QSW کیونپ، کاربران می‌توانند یک شبکه از نوع 10GbE ایجاد نموده و درون آن به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را جابه‌جا کنند.

پورت 2.5GbE RJ45 ارائه شده توسط ذخیره‌ساز تحت شبکه TS-431X3 کیونپ، امکان جابه‌جایی و اشتراک‌گذاری اطلاعات با تاخیر کم را میسر کرده است که در نهایت باعث افزایش هماهنگی‌ها بین تیم‌های مختلف در یک سازمان خواهد شد. برای تعویض هارد دیسک‌ها و یا افزودن درایو جدید نیاز به هیچ ابزاری ندارید و به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

این ذخیره‌ساز NAS از فناوری اسنپ‌شات پشتیبانی می‌کند و همچنین توانمندی‌های بسیار خوبی در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات آنلاین و آفلاین دارد که با استفاده از آنها می‌توانید ریسک از دست رفتن اطلاعات مهم را به حداقل برسانید. بخش Notification Center یا مرکز اعلان‌ها به شما امکان مدیریت و نظارت پیوسته بر روی سیستم را می‌دهد تا امنیت اطلاعات به حداکثر برسد.

کیونپ TS-431X3 برای استفاده در سیستم دوربین‌های حفاظتی و محیط‌هایی که اشتراک‌گذاری و جابه‌جایی اطلاعات با سرعت بالا از اهمیت بالایی برخوردارند، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. این ذخیره‌ساز تحت شبکه از هارد دیسک‌های 3.5 اینچی ساتا 6Gbps پشتیبانی می‌کند و برای اتصال به دستگاه‌های مختلف سه پورت USB 3.2 نسل اول را در دسترس قرار می‌دهد.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *