سخت‌افزار

کیونپ از ذخیره‌ساز NAS چهارهسته‌ای سری TS-x53D رونمایی کرد

کیونپ از ذخیره‌ساز NAS چهارهسته‌ای سری TS-x53D رونمایی کرد

کمپانی QNAP از سری جدید ذخیره‌سازهای تحت شبکه (NAS) خود تحت عنوان TS-x53D رونمایی کرد. در این سری جدید کاربران به مدل‌هایی با امکان نصب 2، 4 و 6 هارد دیسک دسترسی خواهند داشت. پردازنده‌های به‌کار رفته در این ذخیره‌سازهای تحت شبکه چهارهسته‌ای و با سرعت 2.0 گیگاهرتز هستند و امکان برقراری اتصال اینترنتی با سرعت 2.5GbE نیز میسر شده است.

این سری از ذخیره‌سازهای تحت شبکه دارای امنیت و قابلیت اطمینان بالایی هستند و به‌لطف توانمندی‌های گسترده، ارزش خرید بسیار مناسبی را ارائه می‌دهند. از این جمله می‌توان به امکان ارتقا از طریق اسلات PCIe، پشتیبان‌گیری ابری چندتایی، ذخیره‌سازی با گیت‌وی ابری، خروجی HDMI با پشتیبانی از رزولوشن 4K و بسیاری دیگر اشاره کرد.

سری TS-x53D به کاربران اجازه می‌دهد تا از سرعت بسیار بالای اینترنت تا حداکثر 2.5 گیگابیت بهره ببرند و به‌آسانی محتوای صوتی و تصویری خود را به اشتراک بگذارند و یا ذخیره کنند. در این سری از ذخیره‌سازهای کیونپ از پردازنده چهارهسته‌ای Celeron J4125 اینتل با سرعت 2.0 گیگاهرتز در حالت پایه و 2.7 گیگاهرتز در حالت بوست استفاده شده است. 8 گیگابایت رم DDR4 در کنار این پردازنده، نوید عملکردی سریع و بدون مشکل را می‌دهد.

به‌لطف پورت‌های دوتایی 2.5GbE RJ45، این ذخیره‌سازهای تحت شبکه قادرند حداکثر سرعت تبادل اطلاعات 5 گیگابیت بر ثانیه را ارائه بدهند. اسلات PCIe 2.0 امکان توسعه قابلیت‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای مثال با نصب یک کارت QWA-AC2600 می‌توانید قابلیت اتصال بی‌سیم را هم به NAS خود بیفزایید.

این ذخیره‌سازها امکان نصب هارد دیسک‌ 2.5 و 3.5 اینچی و همچنین اس‌اس‌دی‌ها را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. دو پورت 2.5GbE RJ45 LAN، یک اسلات PCIe نسل دوم از نوع x2، دو پورت USB 3.2 نسل اول، سه پورت USB 2.0 و یک خروجی تصویر HDMI 2.0 با پشتیبانی از تصاویر 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، از جمله امکانات در ذخیره‌سازهای سری TS-x53D هستند.

منبع: guru3d

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *