سخت‌افزار

کیونپ از NASbook جدید TBS-453DX خود رونمایی کرد

TBS-453DX

کمپانی QNAP امروز از NASbook جدید جمع و جور و عملکرد بالای خود تحت عنوان TBS-453DX رونمایی کرد. این ذخیره‌ساز برای فضاهای کاری کوچک و کاربرانی که حمل و نقل آسان اولویت نخست آنها را تشکیل می‌دهد طراحی شده است. با استفاده از چهار درایو وضعیت جامد M.2 SATA و 20 فضای ذخیره‌سازی ابری مشخص شده و قابلیت کش‌سازی محلی باعث شده تا ذخیره‌ساز جدید کیونپ امکان کار کردن با فایل‌های آنلاین را با سرعتی در حد و اندازه‌های کار کردن با فایل‌های محلی یا آفلاین ارائه دهد.

کاربردهای مختلف و بی سر و صدا بودن TBS-453DX از مزیت‌های بسیار مهم این ذخیره‌ساز محسوب می‌شود. محصول جدید کیونپ از یک خروجی HDMI 2.0 4K 60Hz، رمزگشایی و استریمینگ سخت‌افزاری و پورت ارتباطی 10GbE N-BASET به منظور دسترسی به شبکه‌های پرسرعت و بهبود کار تیمی و مدیریت فایل‌های چندرسانه‌ای به شکل روان و سریع بهره می‌برد.

TBS-453DXTBS-453DX

NASbook جدید کیونپ همچنین عمکلرد بالا و در کلاس تجاری را در بدنه‌ای کوچک و جمع و جور ارائه می‌دهد. با بهره‌گیری از فضاهای ذخیره‌سازی ابری یکپارچه، TBS-453DX مزایای قابل حمل بودن و انعطاف‌پذیری در زمینه ذخیره‌سازی اطلاعات را به صورت همزمان در اختیار دفاتر کاری مدرن و استودیوهای تخصصی قرار می‌دهد.

این نس‌بوک از یک پردازنده چهار هسته‌ای اینتل Celeron J4105 با سرعت 1.5 گیگاهرتز(با قابلیت افزایش به 2.5 گیگاهرتز در حالت بوست) و 5 یا 8 گیگابایت حافظه رم پرسرعت DDR4 بهره برده و امکان نصب حداکثر چهار درایو وضعیت جامد M.2 2280 با رابط اتصال SATA 6Gb/s را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دسترسی به رم و درایو‌های SSD به سادگی انجام شده و می‌توانید این قطعات را در صورت نیاز ارتقا دهید.

TBS-453DX امکان نمایش فایل‌های چندرسانه‌ای بر روی تلویزیون یا مانیتورها را با استفاده از خروجی HDMI 2.0 ارائه داده و قادر است ویدیوهای با کیفیت 4K را به فایل‌هایی با فرمت‌های رایج تبدیل و آنها را به صورت کاملا روان در دستگاه‌های مختلف به نمایش بگذارد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *