سخت‌افزار, نرم‌افزار

گیگابایت آپدیت‌های جدید BIOS برای پردازنده‌های نسل بعد Ryzen را منتشر کرد

گیگابایت آپدیت‌های جدید BIOS برای پردازنده‌های نسل بعد Ryzen را منتشر کرد

کمپانی گیگابایت بروزرسانی‌های BIOS جدید خود برای مادربردهای مبتنی بر چیپست‌های X470 و B450 AMD را منتشر کرد. با آپدیت شدن بایوس، کاربران می‌توانند به سادگی امکان استفاده از پردازنده‌های نسل جدید AMD Ryzen را بدست آورند. بروزرسانی‌های متناسب با دو چیپست X370 و B350 AMD نیز تا پایان ماه جاری ارائه خواهند شد.

باتوجه به اینکه پردازنده‌های جدید رایزن AMD به زودی روانه بازار خواهند شد، مهندسی گیگابایت با موفقیت توانستند مادربردهای مبتنی بر چیپست‌های مذکور را تست نموده و با ارائه آپدیت‌های جدید BIOS آنها را برای میزبانی از این پردازنده‌های قدرتمند آماده و مهیا کنند. کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی گیگابایت جدیدترین نسخه بایوس ارائه شده برای مادربرد خود را دریافت کنند. بدین ترتیب می‌توانید مزیت استفاده از پردازنده‌های جدید و بهینه AMD Ryzen را بدست آورید.

گیگابایت آپدیت‌های جدید BIOS برای پردازنده‌های نسل بعد Ryzen را منتشر کرد

جکسون هسو، مدیر اجرایی بخش توسعه محصول راهکارهای گیگابایت، در این خصوص می‌گوید:

با توجه به پیشرفت‌هایی که در فناوری‌های مرتبط با نیمه‌رساناها شاهد هستیم، ریزپردازنده‌ها به صورت پیوسته قدرتمندتر شده و سطوح عملکردی به مراتب بهتری را ارائه می‌دهند. برای کاربرانی که به دنبال ارتقای سخت‌افزار سیستم خود هستند سازگاری داشتن پردازنده‌های جدید با پلتفرم‌های قبلی یکی از مهمترین مسائل به حساب می‌آید. پیش از عرضه پردازنده‌های نسل جدید AMD Ryzen، گیگابایت قصد دارد مادربردهای توانمند خود را برای میزبانی از آنها آماده‌سازی کند. ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا کاربرانی که قصد استفاده از این پردازنده‌های قدرتمند را دارند با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

بایوس جدید مادربردهای مبتنی بر سوکت AM4 گیگابایت در وب‌سایت رسمی گیگابایت منتشر شده و کاربران می‌توانند BIOS مادربرد خود را به F40 و یا بالاتر از آن بروزرسانی کنند تا آماده بهره‌گیری از پردازنده‌های نسل جدید AMD باشند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بروزرسانی‌ها می‌توانید از دو لینک ارائه شده در زیر استفاده نمایید.

چیپست AMD X470

چیپست AMD B450

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *