سخت‌افزار

گیگابایت از مانیتور گیمینگ AORUS KD25F رونمایی کرد

گیگابایت از مانیتور گیمینگ AORUS KD25F رونمایی کرد

کمپانی گیگابایت یکی از تولیدکنندگان شناخته شده و مطرح در بازار انواع مادربرد و کارت‌های گرافیکی است. این تولیدکننده تایوانی امروز از مانیتور گیمینگ جدید تاکتیکال خود برای گیمرهای سبک پرطرفدار FPS تحت عنوان AORUS KD25F رونمایی کرد. این مانیتور گیمینگ از یک پنل 24.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی (1920 در 1080) پیکسلی بهره برده و نسبت تصویر 16:9 را ارائه می‌دهد.

این پنل TN از فناوری کریستال مایع بسیار سریع برخوردار بوده که قادر است سرعت پاسخگویی را تا 70 درصد نسبت به پنل‌های استاندارد افزایش داده و رقم بسیار خوب 0.5 میلی‌ثانیه را ارائه دهد. نرخ تازه‌سازی تصویر در مانیتور گیمینگ حرفه‌ای AORUS KD25F گیگابایت 240 هرتز بوده و بدین ترتیب یک گزینه ایده‌آل برای گیمرهای علاقه‌مند به سبک تیراندازی اول شخص به حساب می‌آید.

پنل به کار رفته در این مانیتور از نوع 8 بیت بوده و قادر است از محدوده رنگی sRGB به صورت 100 درصدی پشتیبانی کند که برای پنل‌های از نوع TN که معمولا در نمایش رنگ‌ها دچار ضعف هستند یک رکورد بسیار عالی محسوب می‌شود.

مانیتور گیمینگ AORUS KD25F از طراحی مشابه‌ای با نخستین مانیتور تاکتیکال جهان تحت عنوان AD27QD بهره برده و به سیستم نورپردازی ال‌ای‌دی دیجیتال مجهز می‌باشد. پایه کاملا قابل تنظیم، طراحی بدون فریم و برد پاور مخصوص از ویژگی‌های برجسته این مانیتور هستند.

مانیتور گیمینگ تاکتیکال گیگابایت از یک جوی‌استیک ویژه بهره می‌برد که به گیمرها اجازه کنترل OSD را داده و همچنین در صورت نیاز یک نرم‌افزار OSD Sidekick ویژه نیز برای تنظیم هر چه بهتر پارامترهای مهم در نحوه نمایش تصاویر مانیتور در نظر گرفته شده است. بدین منظور کاربر می‌تواند از صفحه کلید و ماوس خود استفاده نموده و نتیجه تغییرات را در پنل مشاهده کند.

AORUS KD25F از دو پورت HDMI، یک Display Port، دو پورت USB 3.0 و یک جک میکروفن و جک صوتی بهره می‌برد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *