سخت‌افزار

گیگابایت اعضای جدید خانواده GeForce SUPER خود را معرفی کرد

گیگابایت اعضای جدید خانواده GeForce SUPER خود را معرفی کرد

کمپانی GIGABYTE از جدیدترین کارت‌های گرافیکی سری GeForce RTX 20 SUPER خود رونمایی کرد. این کارت‌های گرافیکی برپایه تراشه قدرتمند Turing انویدیا طراحی شده و تحت سه برند AORUS، GAMING و WINDFORCE عرضه خواهند شد. این محصولات شامل سه مدل GeForce RTX 2080 SUPER، GeForce RTX 2070 SUPER و GeForce RTX 2060 SUPER شده و نوید عملکردی عالی را به گیمرهای حرفه‌ای می‌دهند.

نسخه‌های GeForce SUPER سه کارت گرافیک 2060، 2070 و 2080 نسبت به نسخه‌های معمولی از تعداد هسته‌های CUDA بیشتر و سرعت هسته بالاتری بهره برده و می‌توانند عملکرد به مراتب بهتری را در عناوین جدید به کاربر ارائه دهند. گیگابایت سه کارت گرافیک AORUS GeForce RTX 2080 SUPER 8G، AORUS GeForce RTX 2070 SUPER 8G و AORUS GeForce RTX 2060 SUPER 8G را برای گیمرهایی که به حداکثر کارایی نیاز دارند عرضه خواهد نمود.

گیگابایت در این کارت‌های گرافیکی سیستم نورپردازی RGB شامل سه حلقه، سه فن خنک کننده 100 میلی‌متری WINDFORCE و هفت خروجی ویدیو را ارائه کرده است. لامپ LED به کار رفته در فن خنک کننده، باتوجه به سرعت چرخش فن جلوه‌های نوری بسیار جذابی را به نمایش گذاشته و تا به این لحظه چنین قابلیتی را به غیر از کارت‌های سری AORUS، در مدل‌های دیگر مشاهده نکرده‌ایم.

علاوه بر این، کارت‌های گرافیکی GeForce RTX 20 SUPER سری AORUS گیگابایت نخستین نمونه‌های بازار هستند که 7 خروجی تصویر را ارائه می‌دهند. این خروجی‌ها شامل 3 پورت HDMI، 3 پورت DisplayPort و یک خروجی USB-C می‌شود. گیگابایت در کارت‌های GeForce RTX 2080 SUPER GAMING OC 8G، GeForce RTX 2070 SUPER GAMING OC 8G و GeForce RTX 2060 SUPER GAMING OC 8G بهترین راهکار خنک‌سازی با سه فن را ارائه نموده و به لطف ایجاد جریان هوای بسیار عالی، گرمای ایجاد شده به شکل بسیار خوبی از کارت گرافیک دفع می‌شود.

گیگابایت نه تنها قصد عرضه حداقل 6 کارت گرافیک جدید از سری GeForce SUPER را دارد بلکه مدل‌های جدیدی در سری GAMING OC WHITE، TURBO و WINDFORCE OC با دو یا سه فن خنک‌کننده نیز به زودی عرضه می‌شوند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *