سخت‌افزار

ADATA اس اس دی گیمینگ XPG SPECTRIX S40G RGB را عرضه کرد

ADATA اس اس دی گیمینگ XPG SPECTRIX S40G RGB را عرضه کرد

کمپانی ADATA یکی از نام‌های کاملا شناخته شده و معتبر در زمینه تولید انواع ماژول‌های حافظه DRAM عملکرد بالا، ذخیره‌سازهای مبتنی بر حافظه فلش و همچنین لوازم جانبی موبایل به حساب می‌آید. این تولیدکننده امروز از اس اس دی گیمینگ جدید خود تحت عنوان XPG SPECTRIX S40G RGB  رونمایی کرد.

 این ذخیره‌ساز جانبی با سرعت متوالی 3500 و 3000 مگابایت بر ثانیه به ترتیب در بخش خواندن و نوشتن، قابلیت نورپردازی RGB قابل سفارشی سازی و ویژگی‌های متعدد در زمینه بهبود عملکرد درایو می‌تواند برای کاربرانی باشد که به دنبال یک اس اس دی با عملکرد عالی و قابلیت اطمینان بسیار بالا هستند یک گزینه فوق‌العاده با ارزش خرید قابل توجه به حساب آید.

XPG SPECTRIX S40G RGB از استاندارد NVMe پشتیبانی نموده و به لطف رابط PCIe Gen3 x4 عملکرد سریعی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. علاوه بر این، نسل جدید حافظه‌های فلش به کار رفته در این اس اس دی جدید ظرفیت بالا، بهینگی و قابلیت دوام تحسین برانگیزی را ارائه می‌دهد.

XPG SPECTRIX S40G RGB از فرم فاکتور M.2 2280 بهره برده و از پلتفرم‌های اینتل و AMD نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند. این مشخصات باعث می‌شوند تا این اس اس دی یک انتخاب ایده‌آل برای گیمرها، علاقه مندان جدی کامپیوتر، اورکلاکرها و متخصصان نرم‌افزارهای گرافیکی محسوب شود.

جلوه‌های نوری ارائه شده در این SSD توسط کاربر قابل سفارشی سازی بوده و کاربر می‌تواند از طریق نرم افزار اختصاصی XPG الگوهای نورپردازی، سرعت پالس، شدت نور و بسیاری دیگر را به طور کامل کنترل نماید. ذخیره ساز پرسرعت جدید ای‌دیتا از تکنولوژی کد تصحیح خطا یا LDPC پشتیبانی نموده و قادر است به صورت خودکار طیف وسیعی از خطاهای دیتا را شناسایی و برطرف نماید تا اطلاعات با دقت بیشتری مبادله شده و همچنین به طول عمر درایو نیز کمک شایانی شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *