سخت‌افزار

ADATA اس‌اس‌دی رده‌بالای XPG GAMMIX S50 را عرضه کرد

ADATA اس‌اس‌دی رده‌بالای XPG GAMMIX S50 را عرضه کرد

کمپانی ADATA امروز از اس‌اس‌دی جدید خود تحت عنوان XPG GAMMIX S50 رونمایی نموده و اعلام کرد به‌زودی آن را در بازارهای مختلف عرضه خواهد کرد. این SSD از نسل چهارم رابط اتصال PCIe به‌صورت x4 پشتیبانی نموده و در فرم فاکتور M.2 2280 طراحی شده است. اس‌اس‌دی حرفه‌ای ای‌دیتا از استاندارد NVMe 1.3 پشتیبانی می‌کند و قادر است سرعت بسیار عالی خواندن و نوشتن به ترتیب 5000 و 4400 مگابایت در ثانیه را ارایه دهد.

ای‌دیتا در این SSD از یک هیت‌سینک آلومینیومی با عملکرد بسیار کارآمد در دفع گرما استفاده کرده که در شرایط پرفشار کاری به حفظ کارایی درایو کمک خواهد کرد. XPG GAMMIX S50 از حافظه فلش 3D با حداکثر ظرفیت 2 ترابایتی بهره برده و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای نظیر کش SLC، کش بافر DRAM، حفاظت از اطلاعات ذخیره شده و همچنین کد تصحیح خطا را نیز ارایه می‌دهد.

ADATA اس‌اس‌دی رده‌بالای XPG GAMMIX S50 را عرضه کرد

S50 در فرم فاکتور بسیار مناسب M.2 2280 طراحی شده و علیرغم ابعاد جمع‌وجور خود، ظرفیت ذخیره‌سازی، بهینگی و دوام بالایی را ارایه می‌کند. این اس‌اس‌دی از جدیدترین پلتفرم‌های معرفی شده توسط اینتل و ای‌ام‌دی پشتیبانی نموده و برای گیمرها، کاربران حرفه‌ای کامپیوتر، اورکلاکرها و متخصصین گرافیک جزو گزینه‌های ایده‌آل بازار محسوب خواهد شد.

XPG GAMMIX S50 از رابط اتصال PCIe نسل چهارم به‌صورت x4 پشتیبانی نموده و می‌تواند سرعتی تا 10 برابر بالاتر از اس‌اس‌دی‌های مبتنی بر رابط اتصال SATA را ارایه دهد. این اس‌اس‌دی همچنین به‌طور کامل با رابط اتصال PCIe نسل سوم نیز سازگاری دارد. عملکرد این درایو در بحث سرعت خواندن و نوشتن متوالی باتوجه به نرخ 750 هزار عملیات ورودی/خروجی در هر ثانیه، بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *