سخت‌افزار

ADATA اس اس دی جدید Ultimate SU650 را عرضه می‌کند

ADATA اس اس دی جدید Ultimate SU650 را عرضه می‌کند

کمپانی ای‌دیتا از اس اس دی جدید خود تحت عنوان Ultimate SU650 رونمایی کرد. این SSD از نوع ساتا و M.2 2280 بوده و به لطف استفاده از حافظه‌های فلش پرسرعت 3D TLC، این اس اس دی قادر است ظرفیت ذخیره‌سازی بالای 480 گیگابایتی و سرعت خواندن/نوشتن متوالی به ترتیب 550 و 510 مگابایت بر ثانیه را ارائه دهد.

علاوه بر این، کش‌سازی هوشمند حافظه SLC و کد تصحیح خطا LDPC در اس اس دی جدید ADATA پشتیبانی شده و به بهبود عملکرد و ثبات آن در تبادل اطلاعات کمک شایانی می‌کند. به لطف فرم فاکتور M.2 2280، اس اس دی جدید Ultimate SU650 ای‌دیتا برای استفاده در لپ‌تاپ و کامپیوترهای دسکتاپ یکی از گزینه‌های ایده‌آل به حساب می‌آید.

ای‌دیتا در این اس اس دی از حافظه فلش 3D NAND با ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب 120، 240 و 480 گیگابایتی استفاده نموده است. چه از این درایو به عنوان یک فضای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده کنید و چه به عنوان درایو بوت، سطح کارایی سیستم شما بدون شک بهبود قابل توجه‌ای خواهد یافت. از سوی دیگر این نوع از حافظه‌ها نسبت به انواع HDD تقریبا 80 درصد انرژی کمتری را مصرف نموده و به همین دلیل برای استفاده در لپ‌تاپ‌ها بسیار مناسب هستند.

ADATA اس اس دی جدید Ultimate SU650 را عرضه می‌کند

درایو Ultimate SU650 از نرخ خرابی یا MTBF بسیار مناسب 2 میلیون ساعت بهره برده و این در حالیست که اکثر ذخیره‌سازهای مبتنی بر حافظه‌های فلش 2D NAND نرخ 1.5 میلیون ساعت را ارائه می‌دهند. ای‌دیتا همچنین یک SSD Toolbox انحصاری را نیز به همراه این محصول ارائه می‌کند که کاربر با استفاده از آن می‌تواند بر روی اس اس دی خود نظارت و مدیریت کند. این مجموعه نرم‌افزاری وضعیت درایو، میزان سلامت و عمر مفید باقی مانده را به کاربر نشان می‌دهد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *