سخت‌افزار

ADATA محصولات جدیدش را در CES 2019 معرفی می‌کند

ADATA

کمپانی ADATA خود را آماده می‌کند تا محصولات جدیدش را در نمایشگاه CES 2019 به معرض نمایش بگذارد. این محصولات بر روی گیمرها، اورکلاکرها و کاربران عادی و حرفه‌ای کامپیوترهای شخصی تمرکز نموده و شامل چند درایو وضعیت جامد، ماژول رم و لوازم جانبی گیمینگ می‌شود.

درایوهای وضعیت جامد XPG GAMMIX S11 Pro و SX8200 Pro

درایوهای SSD جدید ADATA از حافظه‌‌های مدرن و پیشرفته 3D NAND Flash بهره برده و از نوع M.2 2280 می‌باشند. ظرفیت ذخیره‌سازی بالا تا حداکثر 2 ترابایت، بهره‌وری بالاتر، بدنه مستحکم در کنار قابلیت اطمینان و نرخ TBW بالا باعث شده‌اند تا درایو وضعیت جامد XPG GAMMIX S11 Pro یک انتخاب ایده‌آل برای هر گیمر و کاربر جدی کامپیوتر محسوب شود.

ADATA

درایو وضعیت جامد SX8200 Pro نیز از نوع M.2 2280 بوده و مشابه مدل قبلی سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 3500 و 3000 مگابایت بر ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد. هر دو درایو از رابط اتصال PCIe Gen3x4 بهره می‌برند.

درایو SSD اکسترنال ADATA SE800

این درایو وضعیت جامد از رابط اتصال Type-C Gen 2 برخوردار بوده و سرعت خواندن و نوشتن 1000 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. این سرعت نسبت به درایوهای SSD مشابه بازار تقریبا 2 بار سریعتر محسوب می‌شود.

ADATA

ماژول رم XPG SPECTRIX RGB D80

این ماژول رم از استاندارد DDR4 بهره برده و رکورد اورکلاک فرکانس تا 4933 مگاهرتز بر روی مادربرد MSI Z390I و خنک کننده هوا را نیز در کارنامه خود دارد. SPECTRIX D80 همچنین نخستین ماژول رم RGB DDR4 جهان است که به یک سیستم خنک کننده هیبریدی مجهز می‌باشد. این سیستم شامل یک هیت‌سینک آلومینیومی، مواد انتقال دهنده حرارت بر روی PCB و در نهایت یک هیت‌سینک با خنک‌ کننده مایع می‌شود.

ADATA

هارد اکسترنال ADATA HC770

ای‌دیتا همچنین برای نمایشگاه پیش‌رو یک هارد اکسترنال را نیز در نظر گرفته است. این هارد دیسک به لطف بهره‌گیری از قابلیت نورپردازی RGB زیبایی و عملکرد را به صورت همزمان ارائه می‌دهد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *