سخت‌افزار

AOC از دو مانیتور گیمینگ AGON با زمان پاسخگویی 0.5 میلی‌ثانیه‌ای رونمایی کرد

AOC از دو مانیتور گیمینگ AGON با زمان پاسخگویی 0.5 میلی‌ثانیه‌ای رونمایی کرد

کمپانی AOC یکی از نام‌های شناخته شده در زمینه تکنولوژی‌های مربوط به پنل‌های صفحه نمایش و انواع مانیتور کامپیوتر می‌باشد. این تولیدکننده امروز از مانیتورهای گیمینگ حرفه‌ای جدید خود در سری AGON رونمایی کرد. این دو مانیتور تحت عنوان AG271FZ2 و AG251FZ2 به ترتیب پنل‌های 27 و 24.5 اینچی از نوع ال‌سی‌دی را ارائه داده و فناوری AMD FreeSync را در کنار ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند نرخ تازه‌سازی 240 هرتزی و زمان پاسخگویی بی‌نظیر 0.5 میلی‌ثانیه‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

دو مانیتور جدید AOC هم اکنون به‌صورت پیش‌سفارش از طریق وب‌سایت آمازون قابل تهیه هستند. مانیتورهای جدید این کمپانی به لطف رفرش ریت بسیار عالی، تصاویری فوق‌العاده روان و چشم‌نواز را در هر شرایطی به نمایش می‌گذارند. همچنین به لطف زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع 0.5 میلی‌ثانیه‌ای گیمرها می‌توانند جزییات و شفافیت بی‌نظیر تصویر را در روان‌ترین حالت ممکن مشاهده کنند.

تکنولوژی AMD FreeSync به‌کار رفته در مانیتورهای AGON AG271FZ2 و AG251FZ2 بالاترین نرخ فریم و روان‌ترین تصاویر ممکن را بدون پارگی یا تاخیر‌های جزیی به نمایش گذاشته و به لطف پردازش بهتر جلوه‌هایی مانند انفجار، می‌توانند سرعت واکنش بالاتری نسبت به گیمرهای دیگر داشته باشید. AOC مانیتورهای جدیدش را با ویژگی‌های انحصاری‌ مانند Shadow Control و حالت Lowblue Light عرضه می‌کند.

حالت Shadow Control به گیمرها اجازه می‌دهد تا میزان دید در نقاط تاریک و سایه تصویر را با افزایش کنتراست بهبود بخشیده و در عین حال از حالت طبیعی بخش‌های روشن‌تر تصویر لذت ببرند. حالت مخصوص Lowblue Light با کاهش میزان تولید نور آبی به کاهش خستگی و افزایش سلامت چشم در دراز مدت کمک نموده و از مشکلاتی مانند خشکی و سوزش چشم، سردردها و اختلالات خواب نیز جلوگیری به عمل می‌آورد.

دو مانیتور AG271FZ2 و AG251FZ2 از سری AGON به ترتیب با قیمت 380 و 330 دلاری هم اکنون در فروشگاه آمازون به صورت پیش‌فروش قابل تهیه هستند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *