سخت‌افزار

AOC مانیتور 32 اینچی و منحنی C32V1Q را معرفی کرد

C32V1Q

مانیتورهای AOC اگرچه شاید بالاترین سطح تکنولوژی و امکانات را به شما ارائه ندهند اما حداقل از نظر کلاس قیمتی در دسترس تقریبا تمام کاربران و گیمرها قرار دارند. در واقع اگر به دنبال خرید یک سیستم گیمینگ یا معمولی قوی هستید با خرید یک مانیتور مقرون به صرفه اما با کیفیت می‌توانید هزینه بیشتری بر روی قطعات اصلی و تاثیرگذار مانند پردازنده و یا کارت گرافیک انجام دهید.

کمپانی AOC مانیتور 32 اینچی منحنی جدید خود را تحت عنوان C32V1Q معرفی کرد. این مانیتور از یک پنل با وضوح تصویر 1080p برخوردار بوده و اگر خیلی حساس نباشید برای گیمینگ نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود اما ممکن است نوشته‌ها در آن کمی تار به نظر برسند. در واقع وضوح تصویر فول اچ‌دی برای پنل‌هایی با ابعاد بزرگتر از 24 اینچ چندان توصیه نمی‌شود اما وقتی بودجه محدودی دارید اوضاع قطعا طور دیگری پیش خواهد رفت!

مانیتور C32V1Q از یک طراحی ساده و مینیمال به همراه بدنه‌ای با رنگ مشکی براق بهره برده و پایه‌های آن به رنگ نقره‌ای متالیک می‌باشد. به لطف فریم بسیار باریک این مانیتور و منحنی بودن آن، کاربر می‌تواند از چند مانیتور به صورت چینش چندتایی در کنار هم استفاده کند.

C32V1Q

پنل فول اچ‌دی این مانیتور نرخ تازه‌سازی مناسب 60 هرتزی را ارائه می‌دهد. این پنل VA از زوایای دید بسیار مناسب 178 درجه‌ای برخوردار بوده و به کاربر امکان مشاهده تصاویر با رنگ‌های یکنواخت و کاملا دقیق را تقریبا از هر زاویه و مکانی را می‌دهد. کنتراست پویای این پنل نسبت 20 میلیون به 1 را ارائه نموده و زمان پاسخگویی در این مانیتور عدد مناسب 4 میلی‌ثانیه می‌باشد.

در زمینه رابط‌های اتصال و خروجی‌های تصویری، مانیتور C32V1Q از یک پورت VGA، یک پورت DisplayPort و یک پورت HDMI را شامل می‌شود. این مانیتور از تکنولوژی‌های مختلفی برای کاهش خستگی چشم کاربر و همچنین افزایش کیفیت تصاویر نمایش داده شده بهره می‌برد که از جمله می‌توان به تکنولوژی ضد پرش و حالت کاهش نور آبی اشاره نمود.

مانیتور جدید AOC با قیمت 229 دلار عرضه شده و هم اکنون قابل خرید می‌باشد.

منبع: betanews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *