سخت‌افزار

Apacer از اس اس دی جدید Panther AS2280P2 PRO رونمایی کرد

Apacer از اس اس دی جدید Panther AS2280P2 PRO رونمایی کرد

کمپانی اپیسر از جدیدترین اس اس دی گیمینگ خود تحت عنوان Panther AS2280P2 PRO رونمایی کرد. این اس اس دی از نوع M.2 PCIe بوده و از طراحی جذابی با تم رنگی طلایی بهره می‌برد. سرعت خواندن و نوشتن متوالی در این SSD به حداکثر 1580 و 950 مگابایت بر ثانیه رسیده و سرعت عملکرد تصادفی در حالت نوشتن نیز به حداکثر 92160 عملیات ورودی/خروجی می‌رسد که قادر است بهترین تجربه گیمینگ را به کاربران ارائه دهد.

اگر گیمر باشید حتما این شرایط را تجربه کرده‌اید که در میدان نبرد زمانی که تقریبا در حال باختن هستید ناگهان سطح کاراکتر شما ارتقا پیدا نموده و نوار HP و MP آن تا آخر پر می‌شود! این شرایط به سادگی می‌تواند جای بازنده و برنده را در یک لحظه تغییر دهد. اپیسر نیز در اس اس دی جدید خود، Panther AS2280P2 PRO از یک پوشش منحصر به فرد و جذاب استفاده نموده که نسبت به دما واکنش نشان داده و زمانی که به علت فعالیت گرمای درایو افزایش می‌یابد شور و هیجان خاصی را به کاربر ارائه می‌دهد.

این پوشش که اپیسر از آن به عنوان Battle Armor یاد می‌کند در واقع در شرایط معمول و دمای اتاق رنگ نارنجی را به نمایش می‌گذارد و این در حالیست که اگر دمای درایو به هر دلیل افزایش یابد این پوشش نیز به رنگ طلایی تغییر رنگ خواهد داد.

Panther AS2280P2 PRO اپیسر از رابط اتصال PCIe بهره برده و همچنین از استانداردهای مربوط به پروتکل NVMe1.2 پشتیبانی می‌کند. اگرچه سرعت عملکرد این اس اس دی با حرفه‌ای‌ترین مدل‌های موجود در بازار فاصله نسبتا زیادی دارد اما برای یک گیمر می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های ایده‌آل در نظر گرفته شود.

اپیسر در طراحی این SSD از فرم‌فاکتور سبک و جمع و جور M.2 استفاده نموده تا گیمرهایی که در کیس خود از قطعات حرفه‌ای و معمولا بزرگ بهره می‌برند قادر باشند به آسانی این درایو را نیز در سیستم خود داشته باشند. اس اس دی جدید Apacer در ظرفیت‌های 120، 240 و 480 گیگابایتی عرضه شده و در برابر شوک، سقوط، افت ولتاژ و بسیاری شرایط نامطلوب دیگر مقاوم است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *