سخت‌افزار

ASRock دو مادربرد جدید Z390 Phantom Gaming را معرفی کرد

ASRock دو مادربرد جدید Z390 Phantom Gaming را معرفی کرد

چیپست رده بالا Z390 اینتل کم کم در حال وارد شدن به فاز جدیدی از دوره عمر خود است. بسیاری از کاربران از مادربردهایی که سال گذشته تهیه کرده‌اند خسته شده‌اند و همزمان محصولات بسیار خوبی با این چیپست بهینه و قدرتمند روانه بازار می‌شود. کمپانی ASRock نیز از قافله عقب نمانده و دو گزینه جدید در سری Z390 Phantom Gaming را برای گیمرها و کاربران علاقه‌مند جدی معرفی کرده است.

ازراک به تازگی از دو مدل Z390 Phantom Gaming 7 و Z390 Phantom Gaming X رونمایی کرد تا در کنار مدل تازه عرضه شده Z390 Steel Legend قرار بگیرند. این کمپانی با این گزینه‌های جدید جان دوباره‌ای به بازار مادربردهای رده بالا و گران قیمت مبتنی بر چیپست Z390 داده است.

جذابیت ظاهری تنها یکی از موارد بهبود یافته در دو مادربرد ازراک به حساب می‌آید. نه تنها سیستم نورپردازی بسیار جذاب RGB حضور دارد، هدرهای مجهز به RGB LED نیز به کار گرفته شده و کاور محافظ I/O که به صورت پیش‌فرض نصب شده نیز امکان جابجایی برای قرارگیری هر چه بهتر بر روی کیس را ارائه می‌دهد. برخلاف اکثر محافظ‌های پیش‌فرض I/O که صرفا با تم رنگی انتخابی تولیدکننده تزیین شده‌اند، ازراک در دو مادربرد جدید Z390 خود آنها را به گونه‌ای طراحی کرده تا تجربه اسمبل کردن یک سیستم فوق‌العاده را بدست آورید.

دو مادربرد جدید Z390 Phantom Gaming ازراک از هیت سینک‌های آلومینیومی بزرگ و تقویت شده بهره برده و امکان اورکلاکینگ پایدار و بهینه‌تر را فراهم می‌کند. دو هیت سینک با پوشش کامل از اسلات‌ M.2 SSD به شما این اطمینان را می‌دهد که ذخیره ساز پرسرعت شما همواره در بهترین شرایطش کار خواهد کرد.

علاوه بر این، مادربرد Z390 Phantom Gaming X ازراک نخستین مادربرد پشتیبانی کننده از استاندارد بی‌سیم جدید و بسیار بهینه Wi-Fi 6 (802.11ax) محسوب شده و امکان ایجاد اتصالات بی‌سیم سریعتر تا پهنای باند 2.4 گیگابیت بر ثانیه را برای کاربر میسر می‌کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *