سخت‌افزار, شبکه و اینترنت

ASUS از سیستم وای‌فای AiMesh AX6100 رونمایی کرد

ASUS از سیستم وای‌فای AiMesh AX6100 رونمایی کرد

کمپانی ایسوس امروز از سیستم وای‌فای جدید خود تحت عنوان AiMesh AX6100 رونمایی کرد. این سیستم در واقع شامل دو روتر وایرلس ASUS RT-AX92U می‌باشد که فناوری ارتباطی بی‌سیم Wi-Fi 6 (802.11ax) را ارائه داده و علاوه بر این از ویژگی‌های متعددی به منظور فراهم کردن شبکه اینترنتی بی‌سیم با بالاترین سرعت و ظرفیت بهره می‌برد.

سیستم وای‌فای AiMesh AX6100 امکان برقراری ارتباط پایدار با سیگنال‌های قدرتمند را در محیط منزل یا ادارات میسر می‌کند. این سیستم جدید با بهره‌گیری از مزایای فناوری وای‌فای 6 نظیر سرعت، ظرفیت و پایداری بهبود یافته با کمک دو روتر بی‌سیم پیشرفته خود به کاربران کمک می‌کند تا در هر فاصله‌ای از روترها به بالاترین سرعت اینترنت دسترسی پیدا کنند.

این سیستم همچنین از طراحی سه باندی بهره برده که یک باند کامل وای‌فای را به اتصال پشتی و دو باند کامل دیگر را به اتصالات دیگر تخصیص می‌دهد تا کاربران حداکثر کارایی و پایداری را شاهد باشند. سیستم وای‌فای AiMesh AX6100 ایسوس از قابلیت امنیتی سطح تجاری AiProtection Pro بهره می‌برد تا تمامی دستگاه‌های متصل را از خطرات موجود در شبکه اینترنت مصون نگه دارد.

این نرم افزار امنیتی قدرتمند از بروزرسانی‌های خودکار و منظمی برخوردار است تا سطح امنیتی همواره در بهترین وضعیت قرار داشته باشد. علاوه بر این ویژگی‌های پیشرفته کنترل والدین نیز به منظور نظارت و کنترل میزان مصرف اینترنت در اختیار کاربران قرار دارد.

ASUS از سیستم وای‌فای AiMesh AX6100 رونمایی کرد

این سیستم از جدیدترین فناوری ارتباط بی‌سیم یعنی Wi-Fi 6 (802.11ax) پشتیبانی نموده و از پهنای باند 160 مگاهرتزی و 1024-QAM به منظور ارائه سرعت‌های فوق‌العاده بالای وای‌فای تا حداکثر 6100 مگابیت بر ثانیه و 4804 مگابیت بر ثانیه در دو باند 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. قابل ذکر است که روتر RT-AX92U ایسوس نسبت به روترهای نرمال از نوع 802.11ac 4×4 سرعتی تقریبا 2.7 برابر بیشتر را ارائه می‌دهد.

هر روتر سیستم وای‌فای AiMesh AX6100 از دو آنتن وای‌فای 6 داخلی بهره می‌برد که به صورت افقی تعبیه شده و پوشش بهتری را در خانه‌های بزرگ با اتاق‌های مختلف فراهم می‌کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *