سخت‌افزار

CES 2020: گیگابایت از مانیتورهای گیمینگ جدیدش رونمایی کرد

CES 2020: گیگابایت از مانیتورهای گیمینگ جدیدش رونمایی کرد

گیگابایت در جریان نمایشگاه CES 2020 چند مدل از مانیتورهای گیمینگ جدیدش را معرفی کرد. این مانیتورهای ارزش خرید مناسب و نرخ تازه‌سازی بالایی را ارائه داده و تا به این لحظه سه مدل G27F، G27QC و G32QC توسط گیگابایت معرفی شده‌اند.

مانیتور G27F از یک پنل 27 اینچی با وضوح 1080p بهره برده و نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتزی را ارائه می‌کند. علاوه بر این، به لطف پشتیبانی از دو فناوری FreeSync و G-SYNC گیمرها می‌توانند نهایت لذت را از انجام بازی‌های مورد علاقه خود ببرند. در کنار نرخ تازه‌سازی بالا، پشتیبانی 120 درصدی از درخشش رنگ sRGB نیز در این مانیتور صورت می‌گیرد. دو بلندگوی 2 وات و قابلیت بروزرسانی خودکار گیگابایت از دیگر ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای این مانیتور هستند.

مدل بعدی G27QC است که از یک پنل 27 اینچی با وضوح تصویر 1440p به همراه ضریب خمیدگی 1500R بهره برده و نرخ تازه‌سازی تصویر بالاتر 165 هرتزی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این در G27QC پوشش 90 درصدی محدوده رنگی DCI-P3 نیز صورت می‌گیرد.

دو فناوری FreeSync Premium و G-SYNC در این مانیتور به طور کامل پشتیبانی شده و همچنین دو بلندگوی 2 وات و قابلیت بروزرسانی خودکار نیز در این مانیتور ارائه می‌شوند. G27QC از قابلیت HDR به منظور نمایش هر چه بهتر تصاویر بهره برده و رنگ‌هایی درخشان، روشن و جذاب‌تر را به کاربر نشان می‌دهد.

در نهایت مانیتور G32QC با پنل 32 اینچی، وضوح تصویر 1440p و ضریب خمیدگی 1500R گران‌قیمت‌ترین مدل معرفی شده به حساب می‌آید. پنل به کار رفته در این مانیتور نرخ تازه‌سازی تصویر 165 هرتزی و پوشش 90 درصدی از محدود درخشش رنگ DCI-P3 را ارائه داده و از قابلیت HDR هم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، استاندارد DisplayHDR 400 نیز در این مانیتور به کار گرفته شده تا تجربه بصری چشم‌نوازتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

این مانیتور نیز از دو فناوری FreeSync Premium Pro و G-SYNC پشتیبانی نموده و به ویژگی بروزرسانی خودکار گیگابایت نیز مجهز است. متاسفانه در این مدل هیچ‌گونه بلندگوی داخلی به کار نرفته است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *