سخت‌افزار, نمایشگاه ها و رویدادها

Colorful خاص‌ترین GeForce RTX 2080 Ti دنیا را عرضه می‌کند

Colorful خاص‌ترین GeForce RTX 2080 Ti دنیا را عرضه می‌کند

کمپانی Colorful در زمینه تولید انواع کارت گرافیک غیر مرجع، مادربرد و راهکارهای ذخیره‌سازی عملکرد بالا یکی از نام‌های شناخته شده به حساب می‌آید. این تولیدکننده در حال حاضر دعوت نامه‌های خود را برای حضور گسترده خبرنگاران و فعالان حوزه فناوری در غرفه‌های این شرکت در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 که از 28 می تا 1 ژوئن برگزار می‌شود، ارسال نموده است.

 کالرفول قصد دارد در جریان این نمایشگاه خاص‌ترین و محدودترین نسخه کارت گرافیک تولید شده توسط خودش را در کنار انواع محصولات دیگر شامل مادربردها، ماژول‌های رم و ذخیره‌سازهای جانبی به نمایش بگذارد. نمایشگاه کامپیوتکس 2019 در شهر تایپه کشور تایوان برگزار شده و کالرفول غرفه M1112 را به خود اختصاص خواهد داد.

این کمپانی قصد دارد کارت گرافیک iGame GeForce RTX 2080 Ti KUDAN خود که یکی از خاص‌ترین مدل‌های غیرمرجع تولید شده مبتنی بر پردازشگر گرافیکی GeForce RTX 2080 Ti انویدیا می‌باشد را روانه بازار کند. این کارت گرافیک از معماری پیشرفته و بهینه Turing انویدیا بهره برده و قابلیت ردیابی اشعه بی‌درنگ را ارائه می‌دهد.

این کارت گرافیک در واقع بهترین محصولیست که Colorful در زمینه کارت‌های گرافیکی به تولید رسانده و به لطف مهندسی تقریبا بی‌نقص خود قادر است تا تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را به گیمرها ارائه دهد. کارت گرافیک iGame GeForce RTX 2080 Ti KUDAN نخستین بار در جریان رویداد COLORFUL GAMES UNION 2018 به معرض نمایش درآمد.

این نسخه از RTX 2080 Ti  به صورت پیش‌فرض فرکانس هسته 1800 مگاهرتزی را ارائه می‌دهد و بدین ترتیب تقریبا به هیچ گونه اورکلاکی نیاز نخواهید داشت. به منظور افزایش پتانسیل و کارایی کارت، کالرفول از یک سیستم خنک کننده اختصاصی و پیشرفته که معمولا در سری کارت‌های گرافیک KUDAN این شرکت به چشم می‌خورد استفاده کرده است. کالرفول تنها 1000 عدد از این مدل را به تولید خواهد رساند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *