سخت‌افزار, شبکه و اینترنت

D‑Link دو اکسس پوینت بی‌سیم جدید در سری Wave 2 را معرفی کرد

Wave 2

کمپانی دی‌لینک امروز دو اکسس پوینت بی‌سیم یکپارچه جدید خود از سری Wave 2 را تحت عنوان Wireless AC2600 Wave 2 با شماره مدل DWL-8620AP و Wireless AC2600 Wave 2 با آنتن خارجی و شماره مدل DWL-8620APE معرفی کرد. ایجاد و نگهداری یک شبکه پرسرعت و پایدار می‌تواند برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط و حتی سازمان‌ها یک چالش مهم محسوب شود.

دفاتر کاری شلوغ با انبوهی از لوازم اداری، پارتیشن و سایر اجزا باعث می‌شوند تا برخی از قسمت‌ها قادر نباشند از حداکثر پتانسیل شبکه اینترنت ارائه شده بهره ببرند. اکسس پوینت‌های بی‌سیم و یکپارچه D‑Link این مشکل را تا حد زیادی برطرف نموده و سرعت‌ها بالا را در اختیار تمامی کارمندان یک شرکت یا سازمان قرار دهد.

این اکسس پوینت‌ها از تکنولوژی 8access 02.11ac Wave 2 بهره برده و قادر هستند بالاترین سرعت اینترنت را با نرخ ترکیبی تبادل اطلاعات 2533 مگابیت بر ثانیه‌ای را ارائه دهند. دو اکسس پوینت DWL-8620AP و DWL-8620APE دی‌لینک همچنین از قابلیت Link Aggregation پشتیبانی نموده و بدین ترتیب دو پورت شبکه Gigabit Ethernet آنها در قالب یک پورت واحد باعث دوبرابر شدن پهنای باند موجود خواهند شد.

Wave 2

اکسس پوینت جدید Wireless AC2600 Wave 2 دی‌لینک از چهار آنتن خارجی همه جهته و دو باندی بهره برده و بدین ترتیب قادر است شبکه‌ای از اینترنت پرسرعت را در تمامی نقاط در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد.

به لطف سیستم Wireless Controllers دی‌لینک، این محصولات می‌توانند به صورت اکسس پوینت‌های مستقل و یا اکسس پوینت‌های مرکزی مورد استفاده قرار گرفته و مدیریت شوند. بدین ترتیب امکان مدیریت و به کارگیری حداکثر 1024 اکسس پوینت دیگر نیز در اختیار کاربر قرار گرفته تا امکان استفاده بهینه از آنها میسر شود.

اکسس پوینت‌های جدید Wave 2 دی‌ لینک نصب بسیار آسانی داشته و کاربر و مدیران شبکه در شرکت‌ها می‌توانند آنها را بر روی دیوار یا سقف نصب نموده و اینترنت را به صورت کاملا بی‌سیم و با حداکثر سرعت در دسترس تمامی کارمندان قرار دهند.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *