سخت‌افزار

EZIO از مانیتور 27 اینچی ColorEdge CS2731 رونمایی کرد

ColorEdge CS2731

کمپانی EIZO به تازگی از مانیتور 27 اینچی حرفه‌ای خود تحت عنوان ColorEdge CS2731 رونمایی کرد. این مانیتور به طور ویژه برای کاربران علاقه‌مند جدی به عکاسی، هنرهای تجسمی، تولید و ویرایش ویدیو و سایر زمینه‌های خلاقانه طراحی شده است. این مدل در واقع جانشینی برای مدل ColorEdge CS2730 محسوب می‌گردد.

این مانیتور نخستین مدل در سری ColorEdge این کمپانی محسوب می‌شود که از گزینه ارتباطی USB Type-C برخوردار بوده و قادر است توان خروجی 60 واتی را در اختیار کاربر قرار دهد. بدین ترتیب تنها با استفاده از یک کابل USB Type-C، کاربر می‌تواند ویدیوهای خود را به نمایش گذاشته، سیگنال‌های USB را ارسال نموده و دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند و نوت‌بوک را نیز شارژ کند.

ColorEdge CS2731

ترمینال USB Type-C استفاده شده در این مانیتور توان خروجی حداکثر 60 واتی را ارائه می‌دهد که آنقدر بالاست که می‌تواند یک کامپیوتر شخصی نوت‌بوک را در حین کار کردن نیز شارژ نماید. بنابراین دیگر نیازی به آداپتورهای برق جداگانه وجود نداشته و کاربر می‌تواند از فضای کاری خلاقانه‌ و آزادتری بهره ببرد.

پنل 27 اینچی بزرگ ColorEdge CS2731 با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسلی خود قادر است تصاویر، پالت‌های رنگی و سایر اجزای گرافیکی که باید با نهایت دقت به نمایش گذاشته شوند را به تصویر بکشد. دامنه گسترده رنگ‌های این پنل قادر است تا 99 درصد از فضای رنگی Adobe RGB را با دقت زیاد پوشش داده و رنگ هایی کاملا وفادار به نمونه واقعی را بازتولید نماید. اکولایزر یکنواختی دیجیتال EIZO در مانیتور ColorEdge CS2731 قادر است تنالیته‌های رنگی را در سراسر پنل بدون انحراف نمایش داده و تصاویری با ثبات و دقیقی را در معرض دید کاربر قرار دهد.

ColorEdge CS2731 قرار است در ماه ژوئن سال میلادی جاری روانه بازار شود که البته تاریخ دقیق آن به بازار هر کشور بستگی خواهد داشت.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *