سخت‌افزار

FSP از کیس‌های جدید و رده‌بالای خود در فرم‌ فاکتورهای متنوع رونمایی کرد

FSP از کیس‌های جدید و رده‌بالای خود در فرم‌ فاکتورهای متنوع رونمایی کرد

کمپانی FSP یکی از تولیدکنندگان پیشتاز جهان در صنعت منبع تغذیه و انواع کیس کامپیوتر حرفه‌ای به حساب می‌آید. این تولیدکننده به تازگی از کیس‌های جدید خود تحت عنوان CMT350، CST310 و CST311 رونمایی کرد. این کیس‌های جدید باتوجه به جدیدترین استانداردهای قطعات سخت‌افزاری و نیاز به راهکارهای خنک‌سازی حرفه‌ای طراحی شده‌اند.

کیس‌های جدید FSP از پوشش مشکی رنگ فوق‌العاده جذاب به همراه شاسی و فریم فولادی SPCC بهره برده و پنل‌های شفاف کناری از جنس شیشه حرارت دیده علاوه بر زیبایی، دید خوبی را به فضای داخلی کیس در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اف‌اس‌پی در اکثر مدل‌ها از لامپ‌های ال‌ای‌دی با قابلیت نورپردازی RGB استفاده نموده و تمام آنها علیرغم ابعاد جمع‌وجورشان حداکثر دو پورت USB 3.0 و قابلیت نصب خنک‌کننده‌های مبتنی بر آب را ارائه می‌دهند.

مدل CMT350 یک کیس با فرم فاکتور Mid-Towet جمع‌وجور است که فضای کافی برای به‌کارگیری قطعات حرفه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. قابلیت نصب رادیاتورهایی با ارتفاع حداکثر 360 میلی‌متر، فن پشتی با قابلیت نورپردازی RGB با امکان سفارشی‌سازی از طریق نرم‌افزار Aura Sync ایسوس، RGB Fusion گیگابایت و Mystic Light Sync ام‌اس‌آی و طراحی مهندسی شده برای گیمرها از جمله ویژگی‌های مهم این کیس کامپیوتر به‌حساب می‌آیند.

پنل‌های شفاف در دو طرف این کیس از جنس شیشه حرارت دیده بسیار مقاوم بوده و FSP در پنل جلویی نیز یک نوار ال‌ای‌دی با نورپردازی RGB را در نظر گرفته است. برای جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به درون کیس، دو فیلتر مخصوص تعبیه شده تا به‌خوبی جریان هوایی تمیز درون کیس ایجاد شود. کاربران در این کیس می‌توانند از مادربردهایی با فرم فاکتور Mini-ITX، MicroATX و همچنین ATX با حداکثر 7 اسلات PCI بهره ببرند.

برای استفاده از ذخیره‌سازهای جانبی نیز دو محفظه مخصوص برای قرارگیری هارد دیسک‌های 3.5 اینچی و دو محفظه نیز برای استفاده از اس‌اس‌دی‌های 2.5 اینچی در نظر گرفته شده است. دو کیس CST310 و CST311 این کمپانی نیز با فرم فاکتور Micro-ATX به تازگی معرفی شده‌اند و امکان استفاده از کارت‌های گرافیکی قدرتمند با حداکثر طول 375 میلی‌متر، کولرهای پردازنده با ارتفاع حداکثر 163 میلی‌متر و رادیاتورهای با ارتفاع 240 میلی‌متری را به کاربر می‌دهند.

از نظر امکانات هر سه کیس نقاط اشتراک زیادی با یک‌دیگر داشته و FSP قصد دارد آن‌ها را با قیمت‌های به ترتیب 95، 66 و 53 دلاری به بازار عرضه کند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *