سخت‌افزار

G.SKILL از ماژول‌های رم سری Trident Z Neo برای پلتفرم X570 رونمایی کرد

G.SKILL از ماژول‌های رم سری Trident Z Neo برای پلتفرم X570 رونمایی کرد

کمپانی G.SKILL امروز از سری ماژول‌های رم DDR4 جدید خود تحت عنوان Trident Z Neo رونمایی کرد. این ماژول‌ها برای پلتفرم X570 و پردازنده‌های رایزن 3000 ارائه شده‌اند و سرعت‌های بالا تا حداکثر 3600 مگاهرتز در تایمینگ CL14 را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. جی ‌اسکیل مشخصات این ماژول‌های رم را به‌گونه‌ای طراحی کرده تا به‌طور کامل با پلتفرم جدید AMD سازگاری داشته باشند.

به لطف دفع‌کننده‌های حرارت با دو تم رنگی متفاوت و سیستم نورپردازی RGB کاملا قابل سفارشی‌سازی، این رم‌های جدید برای سیستم‌های گیمینگ و ایستگاه‌های کاری جزو گزینه‌های ایده‌آل بازار محسوب می‌شوند. باتوجه به افزایش کارایی پلتفرم جدید AMD و پشتیبانی از سرعت‌های بالاتر اکنون کاربران مادربردهای X570 قادرند از ماژول‌های رم DDR4 با عملکرد به مراتب بالاتر بهره ببرند. اورکلاکرهای حرفه‌ای دنیا در جدیدترین تلاش خود توانستند ماژول‌های رم DDR4 را بر روی این پلتفرم و با استفاده از خنک‌کننده نیتروژن مایع، به سرعت فوق‌العاده 5774 مگاهرتزی اورکلاک کنند.

مانند تمام اعضای خانواده Trident Z، ماژول‌های رم Trident Z Neo نیز از سه شیار در بخش بالایی بهره برده و به لطف رنگ‌بندی متضاد مشکی و نقره‌ای و همچنین سیستم نورپردازی RGB جذابیت خاصی را به سیستم گیمینگ شما می بخشند. سیستم نورپردازی هشت بخشی این ماژول‌ها از طریق نرم‌افزار کنترل اختصاصی Trident Z به‌صورت کامل قابل سفارشی‌سازی بوده و همچنین با نرم‌افزارهای ثالث تولیدکنندگان مادربرد معتبر نظیر ایسوس، گیگابایت، ام‌اس‌آی و ازراک نیز سازگاری دارد.

G.SKILL در تولید ماژول‌های Trident Z Neo از آی‌سی‌های رده بالا و دستچین شده به همراه PCB ده لایه‌ای سفارشی با سیستم نورپردازی RGB استفاده کرده‌ است. این ماژول‌های رم با حداکثر سرعت DDR4-3600 با تایمینگ CL14-15-15-35 و تا ظرفیت 64 گیگابایتی(4 ماژول 16 گیگابایتی) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *