سخت‌افزار

G.SKILL از کیبورد مکانیکی KM360 و ماوس سیمی MX350 رونمایی کرد

G.SKILL از کیبورد مکانیکی KM360 و ماوس سیمی MX350 رونمایی کرد

کمپانی G.Skill در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از محصولات گیمینگ جدید خود رونمایی کرد. صفحه کلید KM360 با طراحی TKL (بدون دکمه‌های عددی جدا) شباهت‌هایی به کیبوردهای قدیمی را دوباره به ذهن شما می‌آورد. صفحه بالایی این کیبورد از جنس آلومینیوم رده هوافضا تولید شده و دکمه‌های آن نیز به سوییچ‌های مکانیکی Cherry MX مجهز شده‌اند.

سرپوش کلیدها از جنس پلاستیک بادوام ABS و طی فرآیند تزریق دوگانه به منظور ارائه احساس بهتر و دوام بالاتر تولید شده‌اند. صفحه کلید جدید G.SKILL همچنین از ویژگی‌های گیمینگ معمول مانند تشخیص فشردن هر کلید به صورت مجزا یا NKRO و همچنین دریافت همزمان چند سیگنال یا آنتی گوستینگ 100 درصدی نیز بهره می‌برد.

ماوس اپتیکال گیمینگ MX350 این شرکت نیز در این نمایشگاه معرفی شد. این ماوس به سیستم نورپردازی RGB مجهز بوده که البته این روزها تقریبا در هر نوع تجهیزات گیمینگی شاهد آن هستیم. حسگر Pixart 3327 با دقت 6200DPI در این ماوس به کار گرفته شده تا کاربر بهترین عملکرد خود را در میدان نبرد نشان دهد.

MX350 همچنین به 6 وضعیت DPI از پیش برنامه‌ریزی شده مجهز شده که کاربر می‌تواند با توجه به نیاز و سبک بازی‌اش آنها را انتخاب کند. زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای، کلیدهای کناری دوتایی برای بهره‌گیری از اکشن‌های فوری و دلخواه و دو دکمه‌ مخصوص کم و زیاد کردن میزان DPI حسگر از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این ماوس گیمینگ محسوب می‌شوند.

اما G.SKILL از ماژول‌های رم محبوب سری TridentZ این بار با طراحی ظاهری جدیدشان نیز رونمایی کرد. این ماژول‌های جدید اکنون از برند Neo بهره می برند تا به خوبی از جانشینان خود متمایز شوند. همچنین جی اسکیل این بار ماژول‌های خود را در رنگ‌های بیشتری ارائه داده و کاربران می‌توانند از جلوه‌های نوری سیستم نورپردازی RGB آنها لذت ببرند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *