سخت‌افزار

G.SKILL با ماژول DDR4 خود رکورد اورکلاکینگ را با سرعت 5886 مگاهرتزی شکست

G.SKILL با ماژول DDR4 خود رکورد اورکلاکینگ را با سرعت 5886 مگاهرتزی شکست

کمپانی G.SKILL که در زمینه حافظه‌های عملکرد بالا و تجهیزات جانبی و مکمل گیمینگ یکی از پیشتازان این صنعت به حساب می‌آید با ثبت 23 رکورد اورکلاکینگ همه را شگفت زده کرد. این تولیدکننده محبوب با عملکرد موفق خود در بنچمارک‌های مختلف رکوردهایی را شکست که پیش‌تر در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 که چند روز پیش به اتمام رسید، به ثبت رسیده بودند.

این رکوردها شامل سریعترین فرکانس حافظه نیز می‌شود که این کمپانی با استفاده از کیت‌های متشکل از ماژول‌های DDR4 عملکرد بالای خود آنها را یکی پس از دیگری شکست. این ماژول‌ها مبتنی بر چیپ‌های حافظه 8 گیگابایتی رده بالای سامسونگ تولید شده و سیستم‌هایی که این ماژول‌ها بر روی آنها به کار گرفته شدند شامل جدیدترین پردازنده‌های اینتل و مادربردهای عملکرد بالا می‌شوند.

قابل ذکر است که در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 در غرفه G.SKILL رکورد جهانی برای سریعترین فرکانس حافظه توسط Toppc، اورکلاکر شناخته شده و حرفه‌ای جهان بدست آمد که عدد قابل توجه 5886 مگاهرتزی را در کیت‌ DDR4 نشان می‌داد. این اورکلاکر با استفاده از حافظه Trident Z Royal بر روی یک مادربرد MPG Z390I GAMING EDGE AC ام‌اس‌آی و پردازنده Core i9-9900K اینتل به این فرکانس فوق‌العاده دست یافت.

در جریان این نمایشگاه، G.SKILL موفق شد 23 رکورد اورکلاک را بشکند. اورکلاکر معروف، K|ngp|n با استفاده از چینش چهارتایی کارت‌های گرافیکی EVGA GeForce GTX 1080 Ti K|ngp|n و پردازنده 18 هسته‌ای Core i9-9980XE اینتل موفق به ثبت رکورد جدیدی در برنامه بنچمارک‌گیری 3DMark Time Spy شد.

G.SKILL با ماژول DDR4 خود رکورد اورکلاکینگ را با سرعت 5886 مگاهرتزی شکست

علاوه بر این، rsannino در بنچمارک پردازنده محور Geekbench3 – Multi Core نیز با استفاده از مادربرد ASUS ROG Dominus Extreme و پردازنده 28 هسته‌ای Xeon W-3175X اینتل امتیاز فوق‌العاده 135527 را بدست آورد.

امسال تعداد زیادی از رکوردها با استفاده از مادربرد حرفه‌ای ASRock X299 OC Formula و پردازنده‌های رده بالا مانند i9-9960X و i9-9980XE اینتل به ترتیب با 16 و 18 هسته پردازشی بدست آمدند که حاکی از کارایی و بهینگی بالای این محصولات دارند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *