سخت‌افزار

HP از مانیتورهای گیمینگ Omen X 25 خود رونمایی کرد

HP از مانیتورهای گیمینگ Omen X 25 خود رونمایی کرد

کمپانی اچ‌پی امروز از مانیتورهای گیمینگ حرفه‌ای جدید خود تحت برند Omen رونمایی کرد. این مانیتورها با تمرکز بر روی بالاترین نرخ تازه‌سازی تصویر طراحی شده‌اند و هر دو مدل Omen X 25 و X 25f رزولوشن را به نوعی فدا کرده‌اند. در واقع مانیتورهای گیمینگ جدید HP به یک پنل با وضوح تصویر 1080p مجهز شده اما نرخ تازه‌سازی قابل توجه 240 هرتزی را ارائه می‌دهند.

اچ‌پی در طراحی و تولید این مانیتورها از پنل‌های TN بهره برده که در زمینه نرخ تازه‌سازی تصویر در حال حاضر حرف اول را در جهان می‌زنند. مانیتور Omen X 25 به لطف ماژول انحصاری G-Sync کمپانی انویدیا به خوبی از مزایای این سرعت بالا نمایش تصاویر استفاده خواهد نمود.

قابل ذکر است که مدل X 25f فقط از همگام‌سازی تطبیقی پشتیبانی می‌کند اما باتوجه به اینکه پنل به کار رفته در این مدل نیز از قابلیت FreeSync کمپانی AMD به خوبی پشتیبانی می‌کند این احتمال وجود دارد که با قابلیت مشابه شرکت انویدیا نیز سازگاری داشته باشد.

HP از مانیتورهای گیمینگ Omen X 25 خود رونمایی کرد

اچ‌پی با مشارکت کمپانی Blizzard این مانیتورها را طراحی کرده و این یعنی مانیتورهای Omen X 25 و X 25f مانیتورهای رسمی مورد استفاده در رقابت‌های آنلاین Overwatch League خواهند بود. نورپردازی محیطی که در قسمت پایه پنل این دو مانیتور به کار رفته به لطف حاشیه 1 میلی‌متری در سه لبه دیگر پنل که اچ‌پی از آن با عنوان میکرو اج یاد می‌کند، جذابیت مانیتورها را تا حد زیادی افزایش داده است.

پایه نگهدارنده 100 میلی‌متری این مانیتورها قابلیت تنظیم را به کاربر ارائه می‌دهد. از نظر گزینه‌های ارتباطی در مانیتور Omen X 25 شاهد یک پورت DisplayPort 1.2، یک پورت HDMI 1.4 و دو پورت USB 3.0 هستیم. در مدل X 25f نیز یک پورت DisplayPort 1.2، دو پورت HDMI 2.0 و دو پورت USB 3.0 را ارائه می‌دهد.

اچ‌پی قصد دارد مانیتور Omen X 25 و X 25f را با قیمت 550 و 450 دلار روانه بازار کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *