سخت‌افزار

INNO3D از فن‌های خنک کننده iCHILL X3 رونمایی کرد

iCHILL X3

کمپانی INNO3D در زمینه طراحی و تولید کارت‌های گرافیکی رده‌بالا و تجهیزات تکمیلی مرتبط با آنها از اعتبار قابل توجهی برخوردار است. این کمپانی به منظور خنک‌سازی هر چه بهتر کارت‌های گرافیکی از راهکار جدید iCHILL خود رونمایی کرد. این راهکار جدید برپایه کارت‌های گرافیکی سری GeForce RTX انویدیا طراحی شده و حداکثر پتانسیل کارت‌های گرافیکی سری 20 انویدیا را به کاربر ارائه می‌دهد.

بدون شک دو کارت گرافیک INNO3D GeForce RTX 2070 و RTX 2080 جزو نخستین میزبانان این فن‌های خنک کننده عملکرد بالا و کارآمد خواهند بود. این راهکار جدید تحت عنوان iCHILL X3 معرفی شده و قادر است گرمای ایجاد شده توسط کارت گرافیک را به شکل بهتری دفع نموده و با به جریان انداختن هرچه بهتر هوا، کاربر قادر خواهد بود کارت گرافیک خود را تا حد بالاتری اورکلاک کند.

سال‌ها تحقیق و توسعه به INNO3D این امکان را داد تا تکنولوژی‌های خنک‌سازی پیشرفته‌تر و موثرتری را به کاربران ارائه دهد. با استفاده از سیستم خنک کننده iCHILL X3 گیمرهای حرفه‌ای و جدی و یا کاربرانی که از نرم‌افزارهای تخصصی بهره می‌برند قادر خواهند بود تا از سطح عملکردی بسیار عالی کارت‌های گرافیکی جدید انویدیا در کنار کنترل کامل گرمای تولید شده کارت و همچنین سر و صدای بسیار کم لذت ببرند.

iCHILL X3iCHILL X3کمپانی INNO3D با معرفی سیستم خنک کننده iCHILL X3 به کاربران اطمینان می‌دهد تا همواره کارت گرافیک آنها بدون داغ شدن بیش از حد، در بالاترین سطح عملکردی باقی خواهد ماند. در صورتی که به عملکرد بسیار عالی نیاز دارید می‌توانید از سه فن 9 سانتی‌متری با تیغه‌های Scythe استفاده کنید و اگر سر و صدای بسیار کم جزو اولویت اصلی شماست دو فن 10 سانتی‌متری با 15 تیغه Turbine بهترین انتخابتان خواهد بود.

به گفته مدیر محصول INNO3D، سیستم تغییر تعداد و نوع فن در iCHILL X3 کاملا انقلابی و کارآمد بوده و یک اتفاق منحصر به فرد در دنیای تجهیزات گیمینگ و کارت‌های گرافیکی به حساب می‌آید.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *