سخت‌افزار

LaCie از درایو وضعیت جامد خارجی با پورت USB-C رونمایی کرد

درایو وضعیت جامد خارجی

اگر برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود در حافظه‌های جانبی به دنبال خرید یک هارد اکسترنال باشید بدون شک گزینه‌های مناسب متعددی در بازار وجود دارد که می‌توانید آنها را تهیه نمایید. اما به لطف درایو وضعیت جامد خارجی LaCie مجهز به پورت ارتباط USB-C این گزینه‌ها حتی بیشتر از قبل نیز شده‌اند.

درایو وضعیت جامد جدید LaCie به ادعای خودش ذخیره‌سازی سریع، بادوام و بسیار قابل اطمینان به حساب می‌آید که می‌توان به سادگی آن را به کامپیوتر شخصی خودتان متصل کرده و اطلاعات ارزشمند خود را بر روی آن ذخیره نمایید.

همان طور که گفتیم این SSD از پورت ارتباطی USB-C برای اتصال به دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کند که برای کاربران مک‌بوک ایر جدید اپل خبر بسیار خوبی محسوب خواهد شد. لپ‌تاپ‌های جدید اپل که به تازگی معرفی شده‌اند از دو پورت USB-C برخوردار هستند و از آنجایی که خرید لپ‌تاپی با کانفیگی که حافظه ذخیره‌سازی بالایی را در اختیارتان قرار دهد معمولا بسیار گران تمام خواهد شد، این درایو وضعیت جامد خارجی گزینه بسیار خوبی به حساب می‌آید.

با خرید این درایو وضعیت جامد خارجی نه تنها از حافظه ذخیره‌سازی بالاتری که قابلیت جابجایی نیز دارد بهره‌مند خواهید شد بلکه هزینه به مراتب پایین‌تری نیز پرداخت نموده‌اید. به گفته LaCie درایو وضعیت جامد خارجی جدید قادر است سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 540 و 500 مگابایت بر ثانیه را ارائه دهد. این محصول در ظرفیت‌های 500 گیگابایتی، 1 و 2 ترابایتی عرضه شده و قیمت آن نیز از 115 دلار برای کمترین ظرفیت آغاز می‌شود.

این قیمت برای این حجم از فضای ذخیره‌سازی پرسرعت واقعا مقرون به صرفه بوده و به گفته LaCie کاربران قادرند اطلاعات را به صورت مستقیم بر روی درایو ویرایش نموده و الزامی به کپی کردن فایل‌ها در کامپیوتر وجود نخواهد داشت.

درایو SSD جدید این کمپانی به صورت exFAT فرمت شده و به خوبی با سیستم‌ عامل‌های مک و ویندوز سازگاری دارد. همچنین امکان استفاده یک ماهه از سرویس Adobe Creative Cloud برای تمامی اپلیکیشن‌ها و همچنین پلن سه ماهه Rescue Data Recovery سیگیت برای کاربران فراهم شده است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *