سخت‌افزار

MSI از کارت‌های گرافیکی سری GeForce RTX 20 Super رونمایی کرد

MSI از کارت‌های گرافیکی سری GeForce RTX 20 Super رونمایی کرد

کمپانی ام‌اس‌آی از کارت‌های گرافیکی جدید GeForce RTX 20 Super خود در سری‌های GAMING، ARMOR، VENTUS و AERO ITX رونمایی کرد. همچنین نسخه SUPER دو کارت GeForce RTX 2070 و 2080 نیز تنها در دو سری GAMING TRIO و VENTUS عرضه خواهند شد. قابلیت Ray Tracing یا ردیابی اشعه در تمامی این مدل‌ها به صورت بی‌درنگ پشتیبانی شده و به کاربر اجازه می‌دهد تجربه‌ای منحصربه‌فرد از جدیدترین عناوین داشته باشد.

کارت‌های گرافیکی GEFORCE RTX 2060/2070/2080 SUPER GAMING

ام‌اس‌آی با کارت‌های گرافیکی GeForce RTX 2070/2080 SUPER GAMING TRIO در واقع بازگشتی شکوهمند به دنیای کارت‌های مجهز به سه فن خنک‌کننده داشته است. طراحی بهبود یافته دو سری TRI FROZR/TWIN FROZR 7 که در کارت‌های GeForce RTX 2070/2080 SUPER GAMING TRIO به‌کار گرفته شده و کارت‌های GeForce RTX 2060 SUPER GAMING که از فن‌های TORX 3.0 بهره می‌برند عملکردی فوق‌العاده را در زمینه ایجاد جریان هوای بهینه و خنک‌سازی کارآمد از خود نشان می‌دهند. این کارت‌های جدید از سری GeForce RTX 20 Super ام‌اس‌آی همگی از سیستم نورپردازی Mystic Light RGB نیز بهره می‌برند.

کارت‌های گرافیکی GEFORCE RTX 2060 SUPER ARMOR

کارت‌های گرافیکی سری ARMOR ام‌اس‌آی به لطف استفاده از طراحی دمایی متشکل از دو فن خنک‌کننده همواره از عملکرد بسیار خوبی در بخش دفع حرارت بهره می‌برند. در طراحی جدید کارت‌های ARMOR نیز از فن‌های TORX Fan 2.0 به منظور ایجاد جریان هوا متمرکز و فشار هوای موثر برای بهبود عملکرد خنک‌سازی استفاده شده است.

کارت‌های گرافیکی GEFORCE RTX 2060/2070/2080 SUPER VENTUS

این کارت‌های جدید از تم رنگی مشکی و نقره‌ای جذاب به همراه طراحی سیستم خنک‌کننده شامل دو فن کارآمد بهره برده و برای گیمرها و ماد کننده‌های کیس که به دنبال گزینه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد هستند، موارد ایده‌آلی به حساب می‌آیند. در این مدل از کارت‌های GeForce RTX 20 Super نیز ام‌اس‌آی از فن‌های TORX Fan 2.0 استفاده کرده است.

کارت گرافیکی GEFORCE RTX 2060 SUPER AERO ITX

این کارت با طول 174 میلی‌متری خود ابعاد بسیار کمی داشته و در عین حال عملکردی در حد و اندازه‌های برادران بزرگتر خود را ارائه می‌دهد. کارت‌های گرافیکی AERO ITX ام‌اس‌آی برای استفاده در سیستم‌هایی با فرم فاکتور کوچک و HTPC بسیار مناسب است.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *