سخت‌افزار

MSI از کیس‌ گیمینگ جدید MPG SEKIRA 500 رونمایی کرد

MSI از کیس‌ گیمینگ جدید MPG SEKIRA 500 رونمایی کرد

کمپانی MSI که نخستین کیس گیمینگ خود را در سری MPG GUNGNIR 100 عرضه کرد با استقبال بسیار خوب کاربران حرفه‌ای و گیمرهای پلتفرم PC مواجه شد. حالا این تولیدکننده تایوانی با چند سال تجربه و دریافت بازخورد کاربران کیس گیمینگ جدیدی را تحت عنوان MPG SEKIRA 500 طراحی نموده است. ام‌اس‌آی از این کیس گیمینگ جدید رونمایی کرد؛ کیس جذابی که قابلیت سفارشی‌سازی بالایی داشته و امکانات بسیار خوبی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

کیس گیمینگ MSI MPG SEKIRA 500 با الهام گیری از یکی از شخصیت‌های اسطوره‌ای به نام God of Thunder  طراحی شده است. طراحی شارپ و دلنشین به همراه خطوط شیب دار بر روی پنل جلویی به نوعی یادآور تبری است که این شخصیت در دست گرفته و نیروهای اهریمنی را قتل عام می‌کند

این کیس گیمینگ از یک پنل از جنس شیشه حرارت دیده دو طرفه با قابلیت تعویض آسان و بدون نیاز به ابزار بهره برده و علاوه بر محافظت از قطعات داخل، امکان مشاهده آنها را نیز به گیمر می‌دهد. براکت رادیاتور در کیس MPG SEKIRA 500 قابل جداسازی بوده و کاربر به راحتی می‌تواند فن‌های مربوط به سیستم خنک کننده مبتنی بر مایع را بدون نیاز به ابزار نصب کند.

سه فن با قابلیت نورپردازی سفارشی RGB به همراه 1 تا 8 هاب ال‌ای‌دی RGB که با دکمه کنترل جلوه‌های نوری به آسانی قابل مدیریت هستند نیز جذابیت این کیس را تا حد زیادی افزایش داده‌اند. خطوط جذابی با رنگ رز گلد در لبه‌های کیس، طراحی ساده و در عین حال جذاب MSI را نشان می‌دهد.

در این کیس امکان نصب کارت‌های گرافیک به صورت عمودی میسر شده تا جذابیت خاصی را به چیدمان قطعات داخلی کیس ببخشید. کیس گیمینگ MPG SEKIRA 500 به طور کامل از رادیاتورهای 360، 280 و 120 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *