سخت‌افزار

OnLogic از مینی کامپیوترهای جدید مبتنی بر Ryzen رونمایی کرد

OnLogic از مینی کامپیوترهای جدید مبتنی بر Ryzen رونمایی کرد

کمپانی OnLogic با همکاری AMD از مینی کامپیوترهای جدید خود مبتنی بر پردازنده‌های توکار یا Embedded سری Ryzen رونمایی کرد. این کامپیوترهای فوق العاده جمع و جور تحت عنوان ML100G-40 و  MC510-40 به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

مدل ML100G-40 فاقد فن خنک کننده بوده در مدل MC510-40 از یک سیستم خنک کننده فعال استفاده شده است. کاربران می‌توانند طی چند روز آینده این محصولات را در بازار خریداری کنند.

این مینی کامپیوترهای جدید از قابلیت اطمینان بالا، پشتیبانی ویژه در ایالات متحده و اتحادیه اروپا بهره برده و برای استفاده در تولید، اتوماسیون، حمل و نقل، رسانه دیجیتال، پزشکی، اینترنت اشیا و مقاصد مرتبط با Industry 4.0 طراحی شده‌اند. به لطف عملکرد کاملا بی‌صدا، مدل ML100G-40 نیازمندی‌های تعمیر و نگهداری بسیار کمی داشته و هر دو دستگاه‌ حتی به عنوان جایگزین‌های دسکتاپ یا تجهیزات پردازشی کلاینت نیز قابل استفاده خواهند بود.

OnLogic به گونه‌ای سخت‌افزار این مینی کامپیوترها را طراحی کرده تا در برابر آسیب‌های محیطی ناشی از گرد و غبار  و ذرات موجود در هوا، شوک، لرزش و درجه حرارت بسیار بالا یا پایین به خوبی دوام بیاورند. مدل ML100G-40 از طراحی بسیار کامپکت و بدون فن بهره می‌برد تا به راحتی بتوان آن را در هر محیطی جای داد. این مینی کامپیوتر با یک پردازنده توکار Ryzen R1505G و یا V1605B قابل خریداری خواهد بود.

OnLogic در این مدل از همان طراحی کیس که در سیستم‌های NUC خود به کار می‌برد استفاده کرده است. عملکرد این مدل کاملا بی‌صدا بوده و فرآیند خنک شدن نیز به صورت Passive صورت می‌گیرد. این مینی کامپیوتر از یک LAN دوگانه، قابلیت اتصال به سه نمایشگر و کانفیگ‌های مختلف شامل گزینه‌های متنوع برای ارتقای حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

مدل MC510-40 قابلیت پشتیبانی از چهار نمایشگر را ارائه داده و پردازنده V1605B رایزن در آن به کار رفته است. این سیستم به عنوان یک ورک‌استیشن‌ برای مقاصدی که حفاظت در برابر عوامل محیطی اهمیتی ندارد، گزینه خوبی محسوب می‌شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *