سخت‌افزار

PATRIOT از ماژول‌های رم سری Viper 4 Blackout رونمایی کرد

PATRIOT از ماژول‌های رم سری Viper 4 Blackout رونمایی کرد

کمپانی پاتریوت امروز از ماژول‌های رم جدید سری Viper 4 Blackout خود برای مادربردهای چیپست X570 و پردازنده‌های دسکتاپ نسل سوم AMD موسوم به رایزن 3000 رونمایی کرد. این ماژول‌ها از توانمندی‌های بسیار خوبی در زمینه اورکلاکینگ بهره برده و سازگاری بیشتری را در پلتفرم‌های Intel و AMD ارائه می‌دهند.

این ماژول‌ها از رنگ‌بندی مشکی مات جذابی در بخش کاورهای دفع کننده‌ حرارت بهره برده و PCB آنها نیز به رنگ مشکی طراحی شده است. حافظه‌های جدید پاتریوت در فرکانس‌های 3000 تا 4000 مگاهرتزی و در ظرفیت‌های مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته و به طور کامل با پلتفرم جدید X570 و پردازنده‌های دسکتاپ رایزن 3000 سازگاری دارند.

بسیاری از قطعات رده بالای بازار از رنگ‌بندی مشکی بهره می‌برند که از جمله می‌توان به انواع کارت گرافیک، مادربرد و کیس‌های گیمینگ اشاره کرد. این موضوع باعث می‌شود تا ماژول‌های رم سری Viper 4 Blackout پاتریوت به خوبی با آنها هماهنگ به‌نظر برسد. تیم Viper Gaming پاتریوت یک دفع کننده حرارت آلومینیومی به رنگ مشکی مات را طراحی کرده و این ماژول‌ها به صورت 100 درصد با استانداردهای فعلی JEDEC سازگاری دارند.

راجر شینموتو، نایب رییس کمپانی پاتریوت و برند تجاری وایپر گیمینگ، در خصوص این ماژول‌ها گفته است:

این ماژول‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا عملکرد فوق‌العاده عالی را در کنار جدیدترین پردازنده‌های رایزن AMD و پلتفرم AM4 به کاربران ارائه دهند. تم رنگی مشکی استفاده شده در طراحی این ماژول‌ها به گیمرها و کاربران حرفه‌ای کمک می‌کند تا سیستمی یکپارچه با رنگ جذاب مشکی را در اختیار داشته باشند.

ماژول‌های رم Viper 4 Blackout از بهترین اجزای الکترونیکی تولید شده و از PCB ده لایه‌ای با بالاترین کیفیت بهره می‌برند که به یکنواختی سیگنال‌ها و پایداری فوق‌العاده کمک شایانی می‌کنند. ماژول‌های رم این سری جدید به همراه گارانتی مادام‌العمر محدود در فرکانس‌های 3000 تا 4000 مگاهرتزی و کیت‌های دوکاناله 8 و 16 گیگابایتی عرضه خواهند شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *