سخت‌افزار

QNAP از ذخیره‌ساز شبکه TS-2888X مجهز به AI رونمایی کرد

TS-2888X

کمپانی QNAP به تازگی از ذخیره‌ساز تحت شبکه جدید خود TS-2888X رونمایی کرد. این راهکار ذخیره‌سازی جدید از هوش مصنوعی برخوردار بوده و یک محیط نرم‌افزاری فوق‌العاده کاربردی و در عین حال بسیار آسان را برای مدیریت اطلاعات توسط هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. بدین ترتیب هزینه‌های عملیاتی و نگهداری تا حد زیادی کاهش خواهند یافت.

QNAP در این NAS از پردازنده‌های نسل بعد Xeon W با حداکثر 18 هسته عملیاتی استفاده نموده و با به کارگیری یک ساختار ذخیره‌سازی هیبریدی شامل هشت هارد دیسک و بیست درایو پرسرعت و عملکرد بالا SSD (شامل چهار درایو U.2) ذخیره‌ساز TS-2888X به یکی از گزینه‌های ایده‌آل موجود در بازار تبدیل شده است.

این ذخیره‌ساز همچنین به کاربر امکان نصب حداکثر چهار کارت گرافیک رده بالا و قدرتمند را می‌دهد  توسعه دهندگان نیز می‌توانند از پکیج هوش مصنوعی QuAI این شرکت نیز بهره ببرند. تی‌اس-2888ایکس تقریبا هر آن چیزی که برای هوش مصنوعی با قابلیت یادگیری ماشینی مورد نیاز است را در بستر نرم‌افزاری TS-2888X به کار گرفته تا به سازمان‌ها کمک کند خیلی سریع اهداف مرتبط با هوش مصنوعی خود را به نتیجه برسانند.

TS-2888X

پردازنده استفاده شده در NAS جدید QNAP از 36 رشته پردازشی با هسته‌های 4.5 گیگاهرتزی و قابلیت Turbo Boost Technology 2.0 اینتل بهره می‌برد. این ذخیره‌ساز تحت شبکه به کاربر امکان نصب حداکثر 512 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 ECC RDIMM با باس 2666 مگاهرتزی را داده تا در شرایط کاری پرفشار و پردازش‌های همزمان کارایی سیستم همچنان پایدار و قدرتمند باقی بماند.

TS-2888X از کارت‌های شتاب دهنده رده مین‌استریم انویدیا، AMD و اینتل پشتیبانی نموده و با در اختیار قرار دادن 8 اسلات PCIe و یک منبع تغذیه 2000 واتی 80Plus Platinum توان لازم برای نصب حداکثر چهار کارت گرافیک را به کاربر ارائه می‌دهد. این ذخیره‌ساز از هشت هارد دیسک 3.5 اینچی SATA 6Gb/s، شانزده درایو وضعیت جامد SATA 6Gb/s و چهار درایو 2.5 اینچی U.2 PCIe Gen3 x4 NVMe پشتیبانی می‌کند تا علاوه بر افزایش سرعت اجرای اپلیکیشن‌های تخصصی و سنگین، فضای مناسبی را برای ذخیره‌سازی اطلاعات در اختیار کاربر قرار بدهد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *