سخت‌افزار

QNAP از ذخیره‌ساز تحت شبکه TS-332X با ظرفیت سه درایو رونمایی کرد

TS-332X

کمپانی QNAP Systems از جدیدترین NAS(ذخیره‌ساز تحت شبکه) خود تحت عنوان TS-332X رونمایی کرد. این ذخیره‌ساز از سه سینی برای قرارگیری سه هارد درایو در چینش RAID 5 و همچنین پردازنده چهار هسته‌ای بهره می‌برد. بدین ترتیب شاهد توازن بسیار عالی ظرفیت ذخیره‌سازی و امنیت اطلاعات روبرو هستیم، بدون اینکه به تعداد زیادی درایو نیاز داشته باشیم.

تی‌اس-332ایکس همچنین از پورت +10GbE SFP و سه اسلات M.2 SATA 6Gb/s برای نصب درایوهای وضعیت جامد برخوردار بوده و از قابلیت کش SSD و تکنولوژی Qtier به منظور حفظ عملکرد بالا در شرایط کاری پرفشار و سخت پشتیبانی می‌کند. طراحی مینیمالیست و ساده در کنار پورت 10GbE این ذخیره‌ساز تحت شبکه را برای استفاده در هر محیط تجاری به گزینه‌ای عالی تبدیل کرده‌اند.

ذخیره‌ساز TS-332X از پردازنده چهار هسته‌ای Alpine AL-324 شامل هسته‌های 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A57 بهره می‌برد. کاربر می‌تواند یکی از کانفیگ‌ها با 2 یا 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 را انتخاب نموده و در صورت تمایل این مقدار را حداکثر به 16 گیگابایت ارتقا دهد. همچنین پورت +10GbE SFP نهایت سازگاری با شبکه‌های پرسرعت را ارائه می‌کند. طراحی خوش استایل، شیک و صنعتی این NAS باعث شده تا علاوه بر کنترل بهتر جریان هوا و خنک‌سازی موثرتر، کاربر به راحتی قادر به تعویض هارد دیسک‌ها و در نتیجه نصب و راه‌اندازی به مراتب ساده‌تر را تجربه نماید.

TS-332X

کاربر TS-332X قادر است در صورت تمایل حداکثر سه درایو وضعیت جامد با رابط SATA 6Gb/s M.2 را در این ذخیره‌ساز قرار داده و علاوه بر فضای کش و ذخیره‌سازی بزرگ، در مواقعی که سرعت ورود و خروج اطلاعات از اهمیت زیادی برخوردار است، حداکثر پتانسیل را مورد استفاده قرار دهد. همچنین تکنولوژی Qtier کمپانی QNAP با بهینه‌سازی مداوم اطلاعات و عملیات ذخیره‌سازی از طریق درایوهای وضعیت جامد 2.5 اینچی M.2 و هارد دیسک‌های ظرفیت بالا، به افزایش کارایی کلی سیستم کمک شایانی می‌کند.

از دیگر امکانات این ذخیره‌ساز تحت شبکه می‌توان به قابلیت تعویض سریع درایوها، دو پورت Gigabit RJ45 LAN، سه پورت USB 3.0، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و بلندگوی داخلی اشاره نمود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *