سخت‌افزار

SteelSeries دسته‌های بازی موبایل جدیدش را معرفی کرد

SteelSeries

کمپانی SteelSeries از دسته‌های بازی موبایل جدید خود با پشتیبانی کامل از بازی Fortnite رونمایی کرد. این محصولات شامل سه مدل Stratus Duo، Stratus XL و Nimbus شده و برای استفاده در بازیFortnite  در پلتفرم‌های PC و موبایل قابل استفاده می‌باشند.

مدل Stratus Duo در واقع جدیدترین کنترلر مالتی پلتفرم و فول سایز استیل‌سریز محسوب می‌شود. گیمرها به آسانی می‌توانند بین شیوه‌های اتصال مختلف شامل بلوتوث برای استفاده بر روی دستگاه‌های اندرویدی، هدست‌های Oculus Go و Samsung VR و اتصال بی‌سیم با تاخیر پایین 2.4 گیگاهرتزی برای استفاده در پلتفرم ویندوز سوییچ کنند.

SteelSeries

سنسورهای Magnetic Hall Effect به کار رفته در تریگرهای این کنترلر باعث افزایش پایداری و همچنین دقت این دکمه‌ها می‌شود. باتری این کنترلر از نوع لیتیوم یون بوده و امکان بازی به مدت حداقل 20 ساعت فراهم می‌کند. به همراه کنترلر یک کابل اتصال Micro USB به طول 1.8 متر نیز عرضه می‌شود. Stratus Duo با قیمت 60 دلاری در بازار قابل تهیه می‌باشد.

مدل Nimbus پرفروش‌ترین گیم کنترلر عرضه شده برای دستگاه‌های اپل تی‌وی، iOS و مک می‌باشد. این کنترلر فول سایز بی‌سیم SteelSeries برای بازی کردن Fortnite بر روی گوشی‌های آیفون و یا تبلت آیپد ایده‌آل محسوب می‌شود. طراحی ارگونومیک به همراه چیدمان آشنا دکمه‌ها باعث می‌شوند تا گیمر به راحتی با این کنترلر ارتباط برقرار کند. Nimbus با قیمت 50 دلاری هم اکنون قابل تهیه است.

SteelSeries

در نهایت مدل Stratus XL یک گیم کنترلر بلوتوث برای پلتفرم‌های اندروید و ویندوز می‌باشد که با دو باتری AA خود امکان بازی کردن به مدت حداقل 40 ساعت را برای گیمر فراهم می‌آورد. چراغ نوتیفیکیشن LED، جوی‌استیک قابل کلیک و امکان تنظیم میزان حساسیت جوی‌استیک و تریگرها از دیگر امکانات این کنترلر هستند. SteelSeries این مدل را با قیمت 60 دلاری عرضه نموده است.

SteelSeries

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *