سخت‌افزار

Surface Pen جدید مایکروسافت با نمایشگر اختصاصی عرضه می‌شود

Surface Pen جدید مایکروسافت با نمایشگر اختصاصی عرضه می‌شود

احتمالا مایکروسافت قصد دارد یک نمایشگر یا پنل اعلام وضعیت را به Surface Pen خود اضافه کند. به نظر می‌رسد این کمپانی ایده درخشانی برای تبدیل سرفیس پن به دستگاهی کاربرپسندتر و کاربردی‌تر داشته باشد که در آن یک نمایشگر کوچک برای نمایش وضعیت باتری و حتی اعلان‌های مربوط به ایمیل‌های دریافتی قابل مشاهده خواهد بود.

به تازگی پتنت جدیدی در اینترنت مشاهده شده که مایکروسافت آن را با عنوان “انطباق تعامل پویا در یک دستگاه جوهر دیجیتالی” در اواخر سال 2017 میلادی به ثبت رسانده است. در این پتنت می‌توان نمایشگری را مشاهده کرد که در واقع به Surface Pen اضافه شده و بسیاری از مشکلات و نقاط ضعف موجود در آن را برطرف می‌کند.

مایکروسافت در پس‌زمینه این پتنت توضیح می‌دهد که کاربر به سختی می‌تواند یک حالت ورود اطلاعات را برای یک دستگاه مجهز به جوهر دیجیتالی انتخاب نماید، اما این مشکل با فعال کردن قابلیت انطباق تعامل پویا بر روی قلم سرفیس پن قابل حل خواهد بود.

این پتنت به تکنیک‌های جدیدی اشاره می‌کند که می‌توانند این قابلیت را در قلم فعال نمایند. به گفته مایکروسافت قلم می‌تواند شیوه تعامل خود را انتخاب نموده و نحوه انتخاب این شیوه نیز به یک یا چند فاکتور بستگی خواهد داشت. برای مثال، زمانی که کاربر قلم را در دست خود نگه داشته، ممکن است شیوه انتخابی متفاوت باشد و همچنین زاویه و فاصله قلم از یک دستگاه پردازشی نیز بر روی این انتخاب‌ها اثرگذار خواهند بود.

نمایشگر به کار رفته در قلم می‌تواند به کاربر کمک کند تا حتی زمانی که قلم به یک دستگاه پردازشی متصل نشده نیز از وضعیت قلم و قابلیت‌های کنترل رابط کاربری برخوردار باشد. این در حالیست که اگر جوهر دیجیتالی قلم با یک دستگاه ویندوز 10 که به آن متصل شده، برخورد کند این جزییات در نمایشگر قلم نمایش داده نمی‌شود. اما نکته جالب اینکه اعلان‌های مربوط به دریافت ایمیل در هر دو حالت بر روی پنل نمایشگر قلم قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: windowslatest

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *