سخت‌افزار

Transcend از درایوهای SSD جدید خود رونمایی کرد

SSD

کمپانی ترنسند که یکی از تولیدکنندگان اصلی و شناخته شده بازار ابزارهای ذخیره‌سازی جانبی و محصولات چندرسانه‌ای محسوب می‌شود امروز از سری جدید درایوهای وضعیت جامد یا SSD خود مجهز به پورت‌های USB Type-C رونمایی کرد. این درایوها شامل سه مدل ESD230C، ESD240C و ESD250C می‌شود. درایوهای جدید ترنسند می‌توانند در کنار دستگاه‌هایی که از رابط‌های اتصال USB Type-C و یا USB Type-A پشتیبانی می‌کنند مورد استفاده قرار بگیرند.

درایوهای SSD جدید ترنسند سریع، سبک و کاملا قابل حمل بوده و ظرفیت ذخیره‌سازی بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. ترنسند در طراحی این درایوها تاکید خاصی بر روی زیبایی و شیک بودن آنها داشته و به همین دلیل هر کدام از مدل‌ها در نوع خود جذابیت دارند.

SSDSSD

هر سه درایو وضعیت جامد ESD230C ،ESD240C و ESD250C به پورت اتصال USB 3.1 نسل دوم مجهز بوده و با استاندارد UASP سازگاری دارند. این رابط اتصال به درایو اجازه می‌دهد تا اطلاعات را با سرعت 520 مگابایت بر ثانیه مبادله کند که این یعنی جابجایی یک فیلم کامل با وضوح بالای 4K تقریبا بدون درنگ انجام خواهد شد.

درایوهای SSD جدید ترنسند با کامپیوترهای دسکتاپ، لپ‌تاپ‌ها، دستگاه‌های موبایل و همچنین کنسول‌های بازی جدید سازگاری داشته و می‌توانند به عنوان یک ابزار ذخیره‌سازی جانبی بسیار عالی با ظرفیت و سرعت بالا مورد استفاده قرار بگیرند.

درایو ESD230C از قابلیت حفاظت اطلاعات پیشرفته با پشتیبانی از رمزنگاری AES-256 پشتیبانی می‌کند. مدل ESD240C در برابر ضربه و سقوط مقاوم بوده و در نهایت درایو وضعیت جامد ESD230C و ESD250C با ظرفیت بالای 960 گیگابایتی خود در سطح بالاتری نسبت به ظرفیت 480 گیگابایتی ESD240C قرار می‌گیرند.

ترنسند مدل‌های جدید درایوهای وضعیت جامدش را در ظرفیت‌های 240، 480 و 960 گیگابایتی عرضه می‌کند و در این بین فقط مدل ESD240C ظرفیت 960 گیگابایتی را ارائه نمی‌دهد. تمام درایوها از سه سال گارانتی بهره برده و به همراه کابل اتصال USB Type-C و همچنین کابل USB Type-C به Type-A عرضه خواهند شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *